Svar fra SF Film ang. Terminator DVD
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-01-04 17:37

Jeg har i dag fået svar fra SF Film, ang. Terminator DVD fejlene.

Det korte af det lange er, at man skal henvende sig der hvor man købte sin
film, i sin tid, og få den ombyttet der - SF Film i Danmark ombytter IKKE
filmene, så man skal ikke sende sine discs til dem - de havde iøvrigt slet
ikke hørt om problemet, da ingen før har klaget over det.

Jeg købte min for snart 2 år siden, hos Blackstar, og jeg tvivler meget på
at de vil bytte den, så lang tid efter - men hvem ved?

Anyway - jeg skyndte mig at smutte ind til byen idag, og købe den danske
Region 2 udgave, og den fejler ihvertfald intet, og jeg fik den til 100,-

Thomas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-01-04 18:58

Thomas Mouritsen skrev:

> Jeg købte min for snart 2 år siden, hos Blackstar, og jeg tvivler
> meget på at de vil bytte den, så lang tid efter - men hvem ved?

Mon ikke de skal? Fejlen var latent til stede ved købet, og England har
vel også to års reklamationsfrist?

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Er der en, der har koden til uendeligt liv?"