Bluetooth modem - Ericsson T68i
Fra : Anna

Dato : 26-01-04 16:25

Hej NG

Har lidt problemer med at bruge min mobil som modem.

T68i'eren og PB12"'eren finder hinanden som bluetooth enheder - ingen
problemer der. Men jeg kan ikke rigtig configuere telefonen som modem.
Er der nogen der kan løbe igennem et eksempel på hvordan man gør det?

Til orientering har jeg lige meldt mig på Telmore's GPRS, og har fået
tilsendt opsætningen som virker fint på telefonen alene.

Håber der er nogen der kan hjælpe

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Steen Villumsen

Dato : 26-01-04 17:30

Anna <notworking@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Til orientering har jeg lige meldt mig på Telmore's GPRS, og har fået
> tilsendt opsætningen som virker fint på telefonen alene.

Hej Anne,
jeg har lige sat min T68i'er op med TDC mobil/GPRS, princippet burde
være det samme for dig.

Jeg har:
- Lavet en 'Location' i 'Network Preferences'->'Network' specielt til
formålet.
- Sat denne 'Location' op til kun at bruge Bluetooth som 'Network Port'.
- Konfigureret denne port til at bruge ordet 'internet' som 'Telephone
Number' (i PPP-indstillingen), dette er sandsynligvis noget andet for
Telmore's vedkommende.
- Under 'TCP/IP' har jeg sat 'Configure IPv4:' til 'Using PPP'.
- Downloadet en stribe modemscript til T68i'eren og valgt et af disse
til ModemScript (bemærk scriptet relaterer til den CID-plads din
GPRS-opsætning har på telefonen) I Bluetooth Modem-indstillingen.

....that's it...

Hvis nogle screenshots kunne hjælpe dig er du velkommen til at maile til
mig på nedenstående adresse.

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk

Fra : Anna

Dato : 26-01-04 19:12

Steen Villumsen <read_d@wn_bel.ow> wrote:

> [...]
>
> ...that's it...
>
> Hvis nogle screenshots kunne hjælpe dig er du velkommen til at maile til

Hej Steen

Mange tak for hjælpen... jeg kunne godt bruge lidt ekstra hjælp med
nogle screenshots

/Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Karen Seiersen

Dato : 26-01-04 20:26

> [...]

> ...that's it...
>
> Hvis nogle screenshots kunne hjælpe dig er du velkommen til at maile til

Du må undskylde jeg sådan trænger mig på, men.............. )

Må jeg hægte mig på med et par screenshots ?? jeg er også ved at lave
opsætning på min spitnye T68i

På forhånd tusinde tak !!!

Mange gode tanker
Karen Seiersen

Hvis du vil hjælpe send da gerne til denne mail.adr. vk@mail.dk

Fra : Anna

Dato : 26-01-04 21:18

> [...]

> ...that's it...
>
> Hvis nogle screenshots kunne hjælpe dig er du velkommen til at maile til

Mange tak for den rigtig fine beskrivelse Steen, det virker Yiipppie

/Anna
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Steen Villumsen

Dato : 27-01-04 08:55

Anna <notworking@mail.dk> wrote:

> Mange tak for den rigtig fine beskrivelse Steen, det virker Yiipppie

Hej Anna,

det var da bare så lidt. Jeg kan også anbefale "Ericsson Client" fra
www.salling.com til at overføre billeder osv. til t68'eren.
Bruger du Entourage til mail/kalender laver samme firma "Mobile Sync"
som klarer synkroniseringen mellem t68'er og Mac'en.

Go' fornøjelse med det hele!

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk