Hejsa´
"Axelgaard" skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg har nu set at der er flere der har haft problemer med deres motor her
i
> det "dejlig" fugtige vejr.
[snip en helmasse vi nok kender til

]
Justeringer/ Ændringer.
#1. Kaburator-sprit ! ! ! !

.
#2. Afblænd motor for vandkaskaderne, specielt tændrørshætte. ( Dette
minimere osse overafkøling af motoren under kørsel og en varm motor går
altså bedre

)
#3. En lille flaske med pumpeforstøver som indeholder kabu-sprit, om der nu
skulle komme lidt is dernede i karbunaden. Direkte indsprøjtning

.
#4. Vaseline-fedt ( eller hvad det nu hedder ?) i alle multistik. ( Har jeg
dog endnu ikke gjort )
#5. Gi´ lige skrallerten 5 min med motoren igang inden du suser derudaf
#6. Udnødt enhver chance for at holde indendørs, lige meget hvor. Kan man
få lov.........så
Resultat........Hun går 100 x bedre denne vinter end sidste, hvor jeg
virkelig havde mit fur med at få hende til at gå ordenligt. Specielt en
temperatur på 0 grader & fugtigt vejr, så er der ikke noget der virker efter
5 minutter :os
Så en Suzuki RMX hvor vedkommende havde sat en plastik skive( ca. 5 cm Ø )
på tændrørsledningen. Den eneste logiske forklaring på hvorfor som jeg kunne
komme på skulle være for at stoppe vand fra at rende langs ledningen ned/
ind i tændrørshætten.Men det er bare et gæt

.
--
Hilsen Herfra
HpeA & PygZe-Pigen ( Senda R )
Hans Peter Erenskjold Aalling
www.hpea.farmands.dk