Udrensningskur ???
Fra : Doris

Dato : 26-01-04 10:55

Er der nogen der kender en god udrensningskur, jeg vil på slankekur, men jeg
tror det ville være godt at få kroppen renset ud først.

--
DORIS:

Fra : Nicolai

Dato : 26-01-04 13:48

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message

> Er der nogen der kender en god udrensningskur, jeg vil på slankekur, men
jeg
> tror det ville være godt at få kroppen renset ud først.

Hvis man søger på nettet, så finder man en bunke. Umiddelbart, har jeg
fundet 2 anbefalede "nemme" kure, hvor man kan leve et normalt liv samtidig.
Om de så er lige så effektive som faste-kurene, ved jeg ikke. De 2 produkter
hedder "Biodrain" og "Detox kit". Ellers så er der masser af opskrifter at
finde på nettet, hvor man ikke må spise i 8, 10 eller op til 21 dage osv.
samtidig med at man indtager diverse drikkemidler.

Men det kunne være sjovt at høre, om der er nogen herinde der har gode
erfaringer med bestemte udrensningskure?

> --
> DORIS:

Nic

Fra : Doris

Dato : 27-01-04 00:46

Hej Nicolai.
Hvor skal jeg søge henne efter de to produkter, du nævner og kender du evt.
nogle links ?

Fra : Faithless

Dato : 27-01-04 08:27

Her er 1 stk. link til Biodrain, men ellers skriver du bare Biodrain på
www.yahoo.dk
http://www.duft-natur.dk/biodrain.htm

Fra : Nicolai

Dato : 27-01-04 10:25

"Faithless" <no@mail.com> wrote in message

> Her er 1 stk. link til Biodrain, men ellers skriver du bare Biodrain på
> www.yahoo.dk
> http://www.duft-natur.dk/biodrain.htm

Ja, duft-natur.dk har både "Biodrain" og "Detox kit". Men ellers bruger du
bare søgemaskiner. Jeg bruger næsten altid søgemaskine, før jeg spørger, -
der kommer altid en masse spændende frem. Men jeg foretrækker bare
www.google.com

Nic

Fra : Doris

Dato : 27-01-04 10:57

Tak For oplysningen, vil lige prøve og undersøge det
M.V.H. Doris.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 29-01-04 22:55

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender en god udrensningskur, jeg vil på slankekur, men
jeg
> tror det ville være godt at få kroppen renset ud først.

hej Doris

hvorfor tror du det vil være godt med en "udrensningskur?"
Kroppen producerer affaldsstoffer, men dem er vi udmærket i stand til at
skille os af med, hver gang vi går på tønden.
udrensningskure er ren volapyk!

vh Anders

Fra : Nicolai

Dato : 30-01-04 00:41

"Anders Nielsen" <bnaa0002107@bolignet-aarhus.dk> wrote in message

> [...]
> Kroppen producerer affaldsstoffer, men dem er vi udmærket i stand til at
> skille os af med, hver gang vi går på tønden.

Bare fordi jeg er nysgerrig, for når jeg læser på nettet, så er der mange
som udtaler at det har hjulpet på dem, uden at de har nogle økonomiske
interesser. Jeg ved godt at tro flytter bjerge, men når du kommer med
ovenstående påstand, må du i det mindste linke til relevant dokumentation,
fortælle om du har personlig erfaring eller om du har en anden baggrund for
dine udtalelser.

Nu er det ikke sådan, at jeg selv er tilhænger af udrensningskure, men
generelt nysgerrig omkring de fleste ting. Men til gengæld, så har jeg
engang oplevet at have nogle mave/tarm-problemer og min læges råd var at
prøve nogle afføringspiller, for at få renset ud. Dette råd fik jeg tjekket
hos en anden læge, som sagde at det ikke var en dårlig ide. Så nogle inden
for lægeverdenen mener altså også, at en form for udrensning kan være
gavnlig.

> vh Anders

Nic

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 30-01-04 02:01

"Nicolai" <news2004@FJERNmailme.dk> wrote in message

> [...]
> hos en anden læge, som sagde at det ikke var en dårlig ide. Så nogle inden
> for lægeverdenen mener altså også, at en form for udrensning kan være

Afføringsmidler er ikke 'udrensning' - sådan som jeg opfatter en
udrensningskur i denne kontext, så er det noget med at rense kroppen for
affaldsstoffer ved at spise/drikke noget bestemt, som så skyller de
uhensigtsmæssige stoffer ud. Afføringspiller tømmer tarmen - de fjerne ikke
nogen som helst affaldsstoffer fra kroppen ellers.

Hos almindelige raske mennesker er der ikke nogle affaldsstoffer, som
kroppen ikke selv kan fjerne - kun ved diverse sygdomme/genetiske defekter
kan det blive et problem at udskille visse stoffer.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj