Lesbiske kvinder kører 110 km uden ansvar ~
Fra : Rasmus

Dato : 25-01-04 21:34

Det har ikke noget med seksualitet at gøre - men jeg er meget vred på at lesbiske
kvindechauffører ikke overholder fartbegrænsningerne på 80 km/t
som er blevet kendt med den danske busulykke nær Jera-Gera i Tyskland, der skal køres
stærkt og samtidig sælges øl-vand i sovebusserne hvor der
ikke findes nogen sikkerhedsseleanordning er helt uforsvarligt på højeste plan og skulle
forbydes her og nu og i fremtiden
Det var min bemærkning til denne gruppe hvor det tænkes at disse kvinder kikker indenfor

Fra : Holten

Dato : 25-01-04 21:37

"Rasmus" <Rbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
plan og skulle
> forbydes her og nu og i fremtiden
> Det var min bemærkning til denne gruppe hvor det tænkes at disse kvinder

Prøv i gruppen: dk.tåbe.idiot

MVH

HH

Fra : Gitte

Dato : 26-01-04 08:30

>kikker indenfor

Det tvivler jeg meget stærkt på de gør, da de begge mistede livet i
ulykken.....

Gitte

Fra : bingo

Dato : 25-01-04 21:46

On Sun, 25 Jan 2004 21:34:19 +0100, "Rasmus" <Rbolten@ofir.dk> wrote:

> [...]
>forbydes her og nu og i fremtiden
>Det var min bemærkning til denne gruppe hvor det tænkes at disse kvinder kikker indenfor

Har du i den seneste tid mærket nogen små smerter i dit hovede - og
måske sporadiske blackouts - jeg er overbevist om at du har haft en
lille hjerneblødning - SØG LÆGE INDEN DU FORLADER DENNE JORD I KRAMPER
! Eller kan det forklares med total og latterlig 0 -intelligens ( så
kan det måske tilgives) - men hjernen tynger vist ikke her - og
studenterhuen klemmer ikke !!!!!!!

Mogens

Fra : Jens

Dato : 25-01-04 22:12

"bingo" <mvj@inamet.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Det var en 47-årige kvindelig sygeplejerske, der uden at bremse i går kørte en bus med 44
skiturister fra Højmark Rejser A/S i Ringkøbing op bag i en holdende lastbil på motorvej
A9 mellem Bad Klosterlausnitz og Eisenberg i den tyske delstat Türingen. Bussen ejes af
MaxBus A/S i Aulum.

Både sygeplejerske, den norskfødte Anne Kristine Øvland, og hendes 39-årige kæreste og
medchauffør, Inge Marie Hviid Bonde, blev dræbt ved ulykken. De boede sammen i Fårvang nær
Silkeborg.

En 58-årige skiturist fra Albertslund, kontorassistent Grete Spenner, blev også dræbt.
Hendes datter var med i bussen og slap med kvæstelser.

Fra : Anja Bjerke

Dato : 27-01-04 01:51

Jens wrote:

> [...]
> 39-årige kæreste og medchauffør, Inge Marie Hviid Bonde, blev dræbt
> ved ulykken. De boede sammen i Fårvang nær Silkeborg.

.....og av dette kan man trekke slutningen at det er heteroseksuelle som er
de farligste sjåfører! De står jo for overveldende mange av de
trafikkulykker som skjer!

Hilsen Anja

---

Fra : (Per Røn

Dato : 25-01-04 22:49

Rasmus <Rbolten@ofir.dk> wrote:

> jeg er meget vred på at lesbiske kvindechauffører ikke overholder
> fartbegrænsningerne på 80 km/t

Og hvor har du så fra at de skulle være lebber? Fordi ingen »rigtig«
kvinde kunne finde på noget sådant?
--
Per Erik Rønne

Fra : John Sahl

Dato : 25-01-04 23:26

Per Rønne wrote:
> Og hvor har du så fra at de skulle være lebber? Fordi ingen »rigtig«
> kvinde kunne finde på noget sådant?

Måske sætningen her giver et vist clue om det?

John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det

Fra : (Per Røn

Dato : 26-01-04 06:02

John Sahl <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

> "Både sygeplejerske, den norskfødte Anne Kristine Øvland, og hendes
> 39-årige kæreste og medchauffør, Inge Marie Hviid Bonde, blev dræbt ved
> ulykken."

Og hvilken avis kommer den så fra?
--
Per Erik Rønne

Fra : JK-Denmark

Dato : 01-02-04 17:47

"Per Rønne" <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> skrev i en
meddelelse:

> Og hvilken avis kommer den så fra?
> --
> Per Erik Rønne

---
Hej Per.

Det har stået i største dele af landets aviser i dagene efter ulykken. og
der var endda et kæmpe billede med en enorm overskrift på Ekstrabladet
(Eller også var det BT) hvor de to kvinder var afbilledet og der stod:
"Chaufførerne var kærester! Kørte i døden sammen!"

VH
Jesper

Fra : (Per Røn

Dato : 01-02-04 18:40

JK-Denmark <just-me@newmail.dk> wrote:

> [...]

> (Eller også var det BT) hvor de to kvinder var afbilledet og der stod:
> "Chaufførerne var kærester! Kørte i døden sammen!"

Ok, jeg læser ingen af de to .
--
Per Erik Rønne

Fra : sb

Dato : 27-01-04 13:49

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message news:<bv1fmb$3jr$1@dknews.tiscali.dk>...

> [...]
> 39-årige
> kæreste og medchauffør, Inge Marie Hviid Bonde, blev dræbt ved ulykken."

Det er surt at hedde "Øv-land".

Fra : JOHN

Dato : 26-01-04 15:14

Hvoraf vi også kan udlede (med samme "twistede" logik) at den 18-årige
lastvognschaufør, der i sommer pløjede sin 25 tons vogntog ind i en
minibus, hvorved 8 mennesker mistede livet, må være bøsse!?!??!?!? :-I
John

http://www.kandu.dk/