Lædermaling
Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 21-04-01 20:34

Kan man male læder? Har en fodskamle, som jeg vil shine op.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-04-01 03:47

"Jan Bak Madsen" <jma@mobil.dk> wrote in message

> Kan man male læder? Har en fodskamle, som jeg vil shine op.

Butikker der handler med skind og læder samt skotøjsbutikker har
materialet.

Niels

Fra : Claus

Dato : 24-04-01 07:59

"Jan Bak Madsen" <jma@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man male læder? Har en fodskamle, som jeg vil shine op.

Hej.

Læs lige her , det er en af mine venner der har ordnet en læderdragt , det
kan laves i alle farver.:

Jeg efterlyste for et stykke tid siden, nogle med erfaring om behandling
af hvidt læder, desværre ingen svar.
MEN så tænkte jeg ham Leth er godt nok dum at høre på men hjemmesiden
den ville jeg lige tjekke - og BINGO.
Jeg har d.d. brugt godt 2 timer på total afrensning af gammelt farve og godt
4 timer
på at male det hele op igen og jeg siger jer, DET ER BARE HELT VILDT FLOT.
og løsningen er ROC læder remover 1 + Egal læderdæk farve + en ordentlig
omgang
læderfedt (når engang farven er tør) alt hjemkøbt fra læderiet i Århus som
ydede en
fantastisk service - så er der nogle derude med en noget kedelig læderdragt
med
hvid læder - så kan en KOLD søndag gøre forskellen.
Rigtig god arbejdslyst
MVH
JEK - med en dragt som NY

Fra : Vibeke Niclasen /LO

Dato : 25-04-01 13:50

Jeg har også forsøgt efter Leths metoder - det blev rigtig flot (en gammel
sort model Ægget-stol). Det sværeste var at finde de rigtige materialer.
Det lykkedes til sidst hos: Solbjerg Læderhandel, Aagade 115, 2200 Kbh. N.
tlf. 38869079.
vh vibeke

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 25-04-01 23:36