Holdbarhed på kogte æg ?
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 17:38

Hvor mange dage er det ?? 2-3 stykker, eller kan de holde sig længere ??

Mvh
Morten

Fra : Thïngmand

Dato : 26-01-04 10:15

> Hvor mange dage er det ?? 2-3 stykker, eller kan de holde sig længere ??

Tja, noget i den stil, går jeg selv efter. Jeg synes nu ikke at man er i
tvivl om et æg er for gammelt, så smag en lille bid, inden du kater hele
ægget i gabet

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-04 23:36

"Morten Juel" <kongen(mon ikke her skal være et snabela)Starchild.dk> wrote
in message news:4013efab$0$24854$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hvor mange dage er det ?? 2-3 stykker, eller kan de holde sig længere ??

Smagen er bedst første time men ernærings-ulemper fx infektion er nul efter
lang tid.

Efter måned i køleskab eller uge i sommervarmt køkken ville jeg smide ud
pga udseende og mugsmag

Regler og tal har fanden skabt - du har et fornemt gaskromatografisk
måleinstrument - din næse.