Ein Bruger - En Maskine - En Java
Fra : Soren Kuula

Dato : 25-01-04 17:40

Hejsa,

Jeg er lidt sur på de mindst 3 JREer der har sneget sig ind på min
Win2000 maskine:

\Program Files\JavaSoft\..
\Program Files\Java\..
\j2sdk1.4.2_02\..

Ved nogen hvordan jeg kommer af med dem alle, undtagen SDKen, og sådan
at applets mv. kører normalt i både IE og Mozilla ?

MVH
Søren
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : SonnyBoy

Dato : 25-01-04 17:49

On Sun, 25 Jan 2004 17:40:14 +0100, Soren Kuula
<dongfangspam@bitplanet.net> wrote:

> [...]
>
>Ved nogen hvordan jeg kommer af med dem alle, undtagen SDKen, og sådan
>at applets mv. kører normalt i både IE og Mozilla ?

Enkelt: Du sletter dem du ikke ønsker, sætter miljø variablerne
JAVA_HOME og JAVA_PATH til at pege på dit j2sdk directory og endelig
sikrer du dig at JAVA_HOME\bin er indeholdt i din PATH.

<mlr>

Fra : Soren Kuula

Dato : 26-01-04 00:19

SonnyBoy wrote:

> Enkelt: Du sletter dem du ikke ønsker, sætter miljø variablerne
> JAVA_HOME og JAVA_PATH til at pege på dit j2sdk directory og endelig
> sikrer du dig at JAVA_HOME\bin er indeholdt i din PATH.

Tja .. \Program Files\Java\.. var ikke sådan at slette, men det lykkedes
i safe mode. Jeg slettede de andre, incl, JDKen, og installerede den
nyeste 1.4.2_03

... installeren laver bare en ny \Program Files\Java\ og fylder den op
med en kopi af JREen . . :(

Nå, æv kay da, hvis ikke Sun vidste at een installation godt kan bruges
flere steder fra, så skidt med det.

MVH
Søren