Filmbilleder
Fra : Michael Hansen

Dato : 25-01-04 15:55

Hejsa,

Er der nogen der kender gode steder for køb af billeder - på nettet eller
butik - ikke specielt filmplakater, men også diverse skuespillere,
favoritter er nok Brad Pitt, Johnny Depp, Orlando Bloom og en del andre i
samme genre.......

vh
Michael

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 25-01-04 16:46

"Michael Hansen" <nyhedsgruppe@hejza.dk> wrote

> Er der nogen der kender gode steder for køb af billeder - på nettet eller
> butik - ikke specielt filmplakater, men også diverse skuespillere,

Hejsa.

http://www.moviemarket.co.uk/

Der købte jeg får nogle år tilbage en del sort/hvide fotografier af diverse
skuespillere. Ved ikke om de gør det længere, men dengang kunne man få
tilsendt kataloger med små thumbnails af de fleste af deres billeder.
Butikken er pålidelig og ganske hurtig til at sende forsendelsen til dig.

Mvh, Dennis

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 26-01-04 11:40

Ser ganske interessant ud - og fair priser for forsendelse
Thanx

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-01-04 12:31

> [...]

>butik - ikke specielt filmplakater, men også diverse skuespillere,
>favoritter er nok Brad Pitt, Johnny Depp, Orlando Bloom og en del andre i

På Strøget (Nygade) i København er der et par forretninger. Den ene har
hjemmesiden: http://www.poster-land.dk/

Peter