Sår på skinneben ?
Fra : Claus Nielsen

Dato : 21-04-01 20:13

Jeg er en kvinde på 54 år, der der sidste halve års tid har haft et sår på
mit skinneben. Såret er ikke væskende, men derimod meget tør og ømt. Der er
ca. på størrelse med en negl. Jeg har prøvet at pille sårskorpen af, men
såret bliver ved med at være der. Jeg er begyndt at få et lignende sår på
den ene håndoverflade.
hvad kan det være ? Og kan man evt. behandle det med naturmedicin ?

Fra : /arcana

Dato : 22-04-01 09:13

"Claus Nielsen" <cn@it.dk> wrote in message

> hvad kan det være ? Og kan man evt. behandle det med naturmedicin ?

Du har selvfølgelig været ved lægen? Det er nemlig ret vanskeligt at finde
ud af, hvad man skal bruge af præparater, hvis man ikke ved nøjagtig hvad
problemet er. Og du burde have været til læge for længst - det er ikke smart
at gå så længe med ubehandlede lidelser.

--
/arcana

Fra : bps

Dato : 28-08-02 22:18

"Claus Nielsen" skrev d. 21-04-01 20:13 dette indlæg :
> [...]

> hvad kan det være ? Og kan man evt. behandle det med naturmedicin ?
>
> Somme tider opstår skinnebenssår ved zink mangel, Der vil somregel
også være løse små sår ved neglerødderne på hænderne, behandling er
nem ved at påsmøre (kopatte salve med zink ) fra Harald Nyborg på
huden.

http://www.kandu.dk/