nye Mail-problemer
Fra : Thomas Heinesen

Dato : 25-01-04 14:40

Mit Mail-program er begyndt at lukke ned når jeg betegner noget indgået
post som junk.
Hvis jeg derimod sletter det, sker der intet (andet end at det ryger i
trash, naturligvis). Irriterende fordi jeg gerne vil opdrage Mail til
hvad der er junk og hvad der ikke er.
Nogen bud på dette fænomen?
Pft, Thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 25-01-04 18:29

Thomas Heinesen <thohei@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Hvis jeg derimod sletter det, sker der intet (andet end at det ryger i
> trash, naturligvis). Irriterende fordi jeg gerne vil opdrage Mail til

Hej Thomas,

Slet din .plist og begynd forfra.

Hus>bibliotek>Preferences>com.apple.mail.plist
M.

Fra : Morten

Dato : 26-01-04 01:10

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com> wrote:

> Slet din .plist og begynd forfra.

Mon ik' det var smartere at slette ~/Libary/Mail/LSMMap og LSMMap2?
det er i de filer karakteristikane for hvad Mail skal opfatte som junk
gemmes.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 26-01-04 09:35

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Mon ik' det var smartere at slette ~/Libary/Mail/LSMMap og LSMMap2?
> det er i de filer karakteristikane for hvad Mail skal opfatte som junk
> gemmes.

Er det ikke godt og vel det samme som at nulstille i Mails
indstillinger/reklamepost?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten

Dato : 26-01-04 10:16

> Er det ikke godt og vel det samme som at nulstille i Mails
> indstillinger/reklamepost?

jo, det er jo osse dem der driller.

Fra : Morten Lind

Dato : 26-01-04 11:58

> Er det ikke godt og vel det samme som at nulstille i Mails
> indstillinger/reklamepost?

Jo, men Morten vil hellere gå to gange til skraldespanden - han har brug
for frisk luft)

M.

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 09:54

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com> wrote:

> Jo, men Morten vil hellere gå to gange til skraldespanden - han har brug
> for frisk luft)

Kan man formatere udendøre?

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 26-01-04 22:50

Morten wrote:

> Mon ik' det var smartere at slette ~/Libary/Mail/LSMMap og LSMMap2?
> det er i de filer karakteristikane for hvad Mail skal opfatte som junk
> gemmes.

Tak, det hjalp.
Thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 27-01-04 07:04

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Mon ik' det var smartere at slette ~/Libary/Mail/LSMMap og LSMMap2?
> det er i de filer karakteristikane for hvad Mail skal opfatte som junk
> gemmes.

Hej Morten....

Jeg troede, at "plisten" tog det hele - altså også de filer, du nævner
her?

Gider du forklare mig, hvad det så er, "plisten" er/gør?

På forhånd tak
M.

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 09:53

> [...]

> her?

> Gider du forklare mig, hvad det så er, "plisten" er/gør?

Mails indstillinger Den indeholder konti, font, vindue's indstil-
linger mm. men IKKE regler eller junk definitioner.

Åben p'listen i TextEdit, SuEthaEdit, Property List Editor eller
ligende og kig.

Fra : Morten Lind

Dato : 27-01-04 20:12

> [...]

> linger mm. men IKKE regler eller junk definitioner.
>
> Åben p'listen i TextEdit, SuEthaEdit, Property List Editor eller

Fino - tak for info
M.

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 26-01-04 22:45

Jeg kan afsløre at nedenstående ikke hjalp. Programmet crasher stadig
når jeg forsøger at markere noget som Junk. Jeg går videre til næste
Mortens forslag.
Tak for hjælp, so far...
Thomas

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 09:49

Thomas Heinesen <thohei@yahoo.com> wrote:

> Jeg kan afsløre at nedenstående ikke hjalp. Programmet crasher stadig
> når jeg forsøger at markere noget som Junk. Jeg går videre til næste
> Mortens forslag.

tjek osse rettighederne på dine mbox'e