hvilket grafikkort er bedst til filmvisnin~
Fra : Kim Eichen

Dato : 24-01-04 23:45

Hej gruppe

Hvilket grafikkort vil I anbefale til visning af divx (og andre) film på fjernsynet. Dvs. jeg er
flintrende ligeglad med hvor godt det er til 3D-spil, men tvout skal være skarpt og problemfrit i
brug.

Mvh Kim Eichen

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-01-04 00:29

"Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fjernsynet. Dvs. jeg er
> flintrende ligeglad med hvor godt det er til 3D-spil, men tvout skal være

Få fat i et Matrox kort, de er kanon til formålet.

Kim Larsen

Fra : Bo Olesen

Dato : 25-01-04 08:28

Jeg havde et ATI 8500 med et rigtig flot tv-out.
Hvis du kan finde et billigt brugt kort, så er du rigtig godt kørende.

Mvh. Flemming