HIS exalibur ATI 9600PRO - problemer med F~
Fra : Simon - \(8230\)

Dato : 24-01-04 19:32

Hej alle

Jeg har et problem med et nyt HIS exalibur ATI 9600PRO, det er i
counter-strike her er fps kun 40-50. Der er slået v-sync fra, og med mit GF4
MX420 har jeg 99.9 konstant ?

Jeg har prøvet den nye catalyst driver fra ATI..

Nogen der har haft samme problem ?
Evt. også en løsning på problemet ?

Simon

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 24-01-04 21:39

"Simon - (8230)" <Handel@[NOSPAM]zimon.dk> wrote in message
> [...]
GF4
> MX420 har jeg 99.9 konstant ?
>
> Jeg har prøvet den nye catalyst driver fra ATI..

Kører du OpenGL?

Fra : Simon - \(8230\)

Dato : 24-01-04 22:26

> Kører du OpenGL?

Ja, Open GL i begge tilfælde 800x600
max_fps = 150

Simon

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 24-01-04 23:32

> Ja, Open GL i begge tilfælde 800x600
> max_fps = 150

Underligt. Det burde køre 100 fps uden problemer. Jeg kan desværre ikke
teste det, da jeg har et Nvidia kort, men prøv evt. at poste på
www.rage3d.com
---
Mvh
Anders

Fra : Nikolaj W.

Dato : 25-01-04 01:37

"Anders Albrechtsen" <dr_no@nowhere.com> wrote in message

> "Simon - (8230)" <Handel@[NOSPAM]zimon.dk> wrote in message

> GF4

Hvis du ikke har geninstalleret fra bunden af, efter du har skiftet kan det
meget vel være problemet. Jeg har selv lige skiftet fra et nvidia kort til
et ATI og prøve med drivercleaner, det hjalp, men slet ikke nok. Det ville
ikke køre mere en AGP 1x og performance var rigtig dårlig i samtlige spil.

Fra : Simon - [8230]

Dato : 26-01-04 13:29

> [...]
> ikke køre mere en AGP 1x og performance var rigtig dårlig i samtlige spil.

Der er geninstalleret fra bunden af :-/

Simon