Kirk-telefon fra TDC...
Fra : Jean

Dato : 24-01-04 17:15

Hej NG!

Vi har lige fået vores gamle Comet Basis-telefoner skiftet ud af TDC. Nu har
vi Kirk-telefoner. De er udemærket bortset fra at de under halvdelen af
gangene viser nummeret på personen, der ringer op... nogen der kender det
problem?

Vores linie er blevet testet - ingen problemer.

Når vi kobler vores gamle eksterne nummerviser til, så viser den nummeret
hver gang...

Mvh Jean

Fra : Jochke

Dato : 24-01-04 22:19

"Jean" <askme@ifyouwantit> wrote in message

> [...]
> vi Kirk-telefoner. De er udemærket bortset fra at de under halvdelen af
> gangene viser nummeret på personen, der ringer op... nogen der kender det

Jeg har set problemet før. Men hvad der forårsager det har jeg aldrig fundet
ud af. Telefonen blev skiftet ud og har aldrig siden hørt fra kunden. Prøv
at kontakte TDC og få skiftet telefonen ud.

/Jochke

Fra : Jean

Dato : 25-01-04 20:55

Jochke skrev:
> [...]
> ud af. Telefonen blev skiftet ud og har aldrig siden hørt fra kunden. Prøv
> at kontakte TDC og få skiftet telefonen ud.

Ja, men det er bare underligt. Vi har fået 2 og de gør begge 2 det samme...

Mvh Jean

--
Jeg mangler nogle Carlsberg-point,
hvis du har nogen, er du velkommen