sexgale kvinder :)
Fra : Andropov

Dato : 24-01-04 15:20

Begik vold mod husbonds penis

En svensk landmand og hans sex-gale kristne kone er blevet
hovedpersoner i et ufrivilligt komisk drama i Småland. Her har konen
fået en bøde på 1.200 kr. for vold mod sin husbond - eller nærmere
betegnet - hans penis.

Sagen er kommet frem, fordi den hårdt trængte ægtemand valgte at gå
til
politiet, hvor han kunne fremvise adskillige blå mærker.
Landmanden har forklaret politiet, at konen ville bestemme alt, at han
var ræd for hende, og at hun ofte slog ham. Og så krævede hun sex...

....fire gange om dagen.
Den skæbnesvangre dag vågnede ham ved fem-tiden om morgenen, hvor han
så efter om »den« var vågen.

Han har forklaret politiet, at han ikke havde lyst til sex, men han
ville alligevel forsøge at tilfredstille konen, fordi hun så var mere
medgørelig.

Men konen misforstod det hele og troede, at manden blot lå og
tilfredsstillede sig selv.

Og så blev hun rasende.

»Jeg rev hans undertøj i stykker og tog fat om hans penis for at det
skulle gøre ondt. Jeg slap først, da han råbte »av«,« siger hun.

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=248548/

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-01-04 14:42

> Og så blev hun rasende.
>
> »Jeg rev hans undertøj i stykker og tog fat om hans penis for at det
> skulle gøre ondt. Jeg slap først, da han råbte »av«,« siger hun.

*LOL*

Fra : Andropov

Dato : 25-01-04 18:32

> Og så blev hun rasende.
>
> »Jeg rev hans undertøj i stykker og tog fat om hans penis for at det
> skulle gøre ondt. Jeg slap først, da han råbte »av«,« siger hun.

*LOL*

Det får hun da snarere mindre sex af hvis han får ondt i pikken :)

Fra : Torbjørn Morka

Dato : 26-01-04 00:19

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i melding

> *LOL*
>
> Det får hun da snarere mindre sex af hvis han får ondt i pikken :)

Undres om hun var like glad i og sutte pik, som i at bli knaldet...

T.