"Valfart til Wittenberg!" ;-)
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-01-04 23:19

Hej igen, alle sammen!

Nå, nu virker computeren Gudsketakoglov igen, men jeg står for at skulle på
en lille Tysklandstur med min mor: Vi skal til Berlin i 3 dage og har i den
forbindelse planlagt at tage et smut forbi "pilgrimsmålet" Lutherstadt
Wittenberg, som ligger i nærheden (ironien ved at "valfarte" til Wittenberg
er ud fra et luthersk synspunkt til at tage at føle på!)

Desværre betyder det også, at jeg desværre (igen!) ikke er på nettet mellem
søndag morgen og tirsdag nat...

Vi skrives ved, når jeg kommer hjem igen...Jeg har VIRKELIG savnet det!

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-01-04 23:22

I news:40119df0$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Anders Peter Johnsen følgende:

[ ... ]
> Vi skrives ved, når jeg kommer hjem igen...Jeg har VIRKELIG savnet
> det!

Jeg vil ønske dig en rigtig god tur.

Og gå ikke glip af Chek Point Charlie-museet i Berlin!!

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***