Hvem Censurerer disse grupper !!
Fra : Newsman

Dato : 23-01-04 21:31

Sig mig engang er det øst Europa vi lever I ?? hvem er det som har
censoreret og deletet posterne i "HER ER DER EN SOM HAR GJORT DET !!!"

Censur er en kedelig kedelig ting.

Newsman

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-01-04 21:42

Newsman wrote:
> Sig mig engang er det øst Europa vi lever I ?? hvem er det som har
> censoreret og deletet posterne i "HER ER DER EN SOM HAR GJORT DET !!!"
>
> Censur er en kedelig kedelig ting.

øhhh hvad mener du med censur, og i hvilken stil oplever du det?
jeg har ikke oplevet noget der kunne ligne censur i denne gruppe....

--
Knus, Sabina.
"It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 23-01-04 21:41

"Newsman" <dsfs@dff.dd> wrote in message
> Sig mig engang er det øst Europa vi lever I ?? hvem er det som har
> censoreret og deletet posterne i "HER ER DER EN SOM HAR GJORT DET !!!"

Ingen... medmindre det er afsenderen selv. Hvilke message-ID'er taler vi om?

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Nicolai

Dato : 23-01-04 22:31

"Newsman" <dsfs@dff.dd> wrote in message

> Sig mig engang er det øst Europa vi lever I ?? hvem er det som har
> censoreret og deletet posterne i "HER ER DER EN SOM HAR GJORT DET !!!"
>
> Censur er en kedelig kedelig ting.

Tror du ikke det skyldes din opsætning af din newsreader?

> Newsman

Nic

Fra : Newsman

Dato : 23-01-04 22:33

Well med mindre det er mit Bill Gates software Outlook express som jeg
bruger så er alle poster svar fra folk etc i den news jeg åbnede Re.: Her er
der en som har gjort det !!! fjerne og ikke længere på systemet inkl de svar
som er har været skrevet, er det mig som er computer idot eller hur

Newsman

Fra : Nicolai

Dato : 23-01-04 22:46

> [...]

svar
> som er har været skrevet, er det mig som er computer idot eller hur

Under tools->options->maintenance-> er der en funktion, hvor man kan
indstille den til at slette DL beskeder efter x antal dage. Måske det er
der?

Men:

Højreklik dk.helbred.slank, gå til properties->local file-> og reset.
Unsubscribe gruppen og subscribe den igen, hvor den vil hente det antal
headers du har indstillet OE til at hente. Så kommer de frem igen, alle dem
fra den tråd du efterlyste. Du mister så info om de tråde i gruppen du har
læst og svaret på, men alle tråde og headers er der.

Nic

Fra : Nicolai

Dato : 23-01-04 22:51

"Nicolai" <news2004@FJERNmailme.dk> wrote in message

> [...]
> fra den tråd du efterlyste. Du mister så info om de tråde i gruppen du har
> læst og svaret på, men alle tråde og headers er der.

Det var den "nemme" måde, men du kan jo også søge på google.com, her er
linket:

http://makeashorterlink.com/?C30425B27

Nic

Fra : sune vuorela

Dato : 23-01-04 23:25

En der kalder sig "Newsman" <dsfs@dff.dd> skrev:

> er det mig som er computer idot eller hur

Jeps!

--
Sune

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-01-04 14:41

Newsman wrote:

> ..... fjerne og ikke længere på systemet inkl de svar
> som er har været skrevet, er det mig som er computer idot eller hur

jep.

Det er HUR.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis