samarbejde søges til skabelsesberetningen
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 21:13

Hej

SOm i sikkert ved har jeg en del hjemmesider om skabelsen, men jeg søger
også på siderne at få fat i folk til at samarbejde om emnet, så derfor
spørger jeg jer om i er interesseret i at være med

Hvad søger jeg så?

Debatørere til forum
Oversættere fra engelsk til dansk
Nogle der vil være med på at gøre skabelsen til et mere studeret emne blandt
de kristne i DK

Jeg har en anden side i forberedelse, men den kommer først når jeg har
fundet nogen at samarbejde med

www.skabelsesberetningen.dk
www.genesis-one.dk

Ole

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-01-04 22:33

Ole Madsen wrote:
> [...]
> blandt de kristne i DK
>
> Jeg har en anden side i forberedelse, men den kommer først når jeg har

Du skriver bare, hvis du kan bruge mig. Fjern "REMOVETHIS" fra
e-mailadressen, når du besvarer privat.

Dog er jeg ikke umiddelbart meget for "lukkede" diskussioner, da det hurtigt
bliver for indspist: Jeg synes, det - trods gentagne kedelige destruktive
forsøg på at afspore denne gruppe - er bedst at diskutere åbent i denne
gruppe, da man jo altid kan møde nye mennesker med andre holdninger, ligesom
jeg er lidt bekymret for at en evt. "privat" diskussionsklub meget hurtigt
kan udvikle sig i negativ, "sekterisk" retning, hvis du forstår, hvad jeg
mener. Dette er grunden til at jeg generelt ikke bryder mig om dette
alternativ, men ellers vil jeg gerne hjælpe til med din side, for li'som
også at gøre noget for at overholde den pålagte Missionsbefaling!

Anders Peter Johnsen