OmniPage SE
Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-04 21:05

Hej og god aften

Har med en nyindkøbt scanner(CanoScan8000F) fået et OCRprogram, OmniPage
SE - men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at få det til at virke -
uanset hvad jeg gør, viser den kun en firmaside i preview......og i
Classic siger den, at den ikke kan kommunikere med scanneren.

I andre scanninger er der intet i vejen.

Nogle erfaringer????

Mac OS X, 10.3.2 på en G4DA/733

På forhånd tak
Morten

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 23-01-04 21:55

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> SE - men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at få det til at virke -
> uanset hvad jeg gør, viser den kun en firmaside i preview....

Så læg dog noget andet end den firmaside i scanneren

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-04 22:14

> Så læg dog noget andet end den firmaside i scanneren
>
> /Preben

Øv, Preben - det tangerer mopperi.....

Den skide firmaside har JEG ikke lagt i - jeg lægger og lægger artikler
i, men lige lidt hjælper det

Måske en 9/X konflikt?

Kommer du i morgen?

M.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 23-01-04 23:19

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Øv, Preben - det tangerer mopperi.....

Nope, det ER mop

> Den skide firmaside har JEG ikke lagt i - jeg lægger og lægger artikler
> i, men lige lidt hjælper det

Firmasiden ligger bare nederst

> Måske en 9/X konflikt?

Sikkert, spørg ERS

> Kommer du i morgen?

Nope.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-04 06:45

> Nope, det ER mop

Hæ, hæ.......

> Firmasiden ligger bare nederst

Hæ, Preben.....siden er s´gu´ ikke i scanneren, men i softwaren

> Sikkert, spørg ERS

*LOL*

> Nope.
>
> /Preben

En anden gang.......

P.S.
Hvordan lavede du det trick med at skjule det sidste i indlægget?

M.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 24-01-04 13:35

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hvordan lavede du det trick med at skjule det sidste i indlægget?

Menuen Edit/Insert Spoiler Character

Egentligt beregnet til, at skjule f.eks. vigtige ting i en film eller
bog, som ville kunne ødelægge oplevelsen, for andre.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-04 20:40

> Menuen Edit/Insert Spoiler Character
>
> Egentligt beregnet til, at skjule f.eks. vigtige ting i en film eller
> bog, som ville kunne ødelægge oplevelsen, for andre.
>
> /Preben

Fat feature*GGG*
M.

Fra : Morten

Dato : 23-01-04 23:39

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com> wrote:

> Nogle erfaringer????

det lyder som om at du ikke har installeret en driver i dit miljø
programmet virker under (Classic eller OSX)

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-04 06:42

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> det lyder som om at du ikke har installeret en driver i dit miljø
> programmet virker under (Classic eller OSX)

Hm....det har jeg nu og det ser heller ikke ud som om, drogrammet er
"inaktivt", men den vil bare ikke korrespondere med scanneren.

Jeg prøver at boote i 9 og installere det der, medmindre jeg kan finde
et andet, der er mere X-native.
M.