jeg kan ikke længere sende
Fra : Michael Sørensen

Dato : 23-01-04 17:00

Hej gruppe,

jeg har i et par år kunne sende / modtage mails uden problemer

Siden i middags har jeg ikke kunne sende mails ud.

Følgende besked kommer frem:

---
Symantec Email Proxy.

Din e-mail til "navnet" <mailadressen> med emnet SV: EMNET kunne ikke
sendes, fordi forbindelsen til mailserveren blev afbrudt. Åbn e-mail
programmet, og send meddelelsen igen fra mappen sendt post.
---

Jeg kører med Microsoft Windows XP, Norton Antivirus 2003, Microsoft Outlook
2000 samt har stofanet som Internetabonnement.

Nogle der har et fornuftigt bud på, om det er computersoftware,
internetudbyder eller noget andet, der driller.

Med venlig hilsen / på forhånd tak.

Michael Sørensen
8700 Horsens