kina
Fra : Jens Nielsen

Dato : 23-01-04 08:47

jeg overvejer at investere i de virksomheder der leverer råstoffer (f.eks.
olie, cement, kul) samt transporten af samme til de kinesiske virksomheder i
kina.

har i nogle gode ideer om hvilke virksomheder jeg skal overveje?

mvh
jens

Fra : Karsten Madsen

Dato : 23-01-04 10:38

Prøv evt. at følge med i debatten på www.spekulant.dk
Her er der flere, som har fokus på netop det interessante område, som du
her nævner.

Råvarer og energi har været godt at investere i til dato, og boomet her
kunne godt være af længerevarende natur.
Udover Kina er Indien er også værd at holde øje med i den sammenhæng.

kama

Fra : Brian Icedor Peterse~

Dato : 23-01-04 14:36

Prøv at holde øje med Petrochina. Det er der mange der gør. Warren Buffet
lavede kun en større investering sidste år og dt var....Petrochina.

Ligeledes er jeg enig i karstens betragtning, som kan udvides yderligere.
Hvis man er til investeringsforeninger kunne den kommende Bankinvest Indien
og Kina være meget interesant. Se www.bankinvest.dk

mvh
Brian

Jens Nielsen <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4010d0e4$0$27419$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Per Bøgebjerg

Dato : 28-02-04 11:18

Jens Nielsen wrote:
> [...]
> kina.
>
> har i nogle gode ideer om hvilke virksomheder jeg skal overveje?

Jyske invest kina afdeling investere netop i den type virksomheder du
overvejer.

Mvh
Per