Hua-hin: Anbefaling af hotel
Fra : Martin Poll

Dato : 23-01-04 00:57

Hej NG
Jeg tager til thailand på Mandag.
Havde tænkt mig at vi tager 3 dage til hua hin Jeg ville hører om der er
nogle der kunne anbefale et godt hotel til ca 1500 bath. Gerne billigere
hvis det kan lade sige gøre på denne tid af året.

MVH
Martin

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 23-01-04 08:54

"Martin Poll" <mpoll@FJERRNadslhome.dk> wrote in message
> [...]
> nogle der kunne anbefale et godt hotel til ca 1500 bath. Gerne billigere
> hvis det kan lade sige gøre på denne tid af året.

Hej Martin,

Det kan det absolut.
Lige ved siden af Mariott Resort 10 minutters gang udenfor det centrale Hua
Hin, 150 meter fra stranden ligger en sidegade som er kendt som Soi Guest
House. Her ligger en række næsten identiske Guest Houses med pool, køleskab,
Aircon, kabelTV, Bad med varmt vand etc.
Alle med restaurant. Een af dem er tilmed danskejet: Sunny Clown Guest
House. Han har en webside: http://home19.inet.tele.dk/sunnyclw/

Alle disse Guest houses holder en fin standard og specielt prisen taget i
betragtning, 600 baht. Jeg fik det tilmed til 450 baht da jeg boede der en
uge.
Jeg boede i det Guest House der ligger lige overfor Sunny Clown Guest House,
lille privatejet sted med en 8-9 rum. Særdeles pænt og rent, tilmed med en
rigtig god restaurant.
Her er stille og roligt uden trafik, og samtidig kun 2 minutter til både
hovedgade på den ene side og stranden på den anden.

God tur

Mvh
Michael Christoffersen