Hvordan slette programmer?
Fra : Steen

Dato : 22-01-04 19:56

Hej, jeg har en Performa 6200 med OS 7.6, med en del programmer installeret
på.

Det drejer sig om

Adobe photoshop 5
Aldus Pagemaker 5
Claris works 3
Fax status
Microsoft Excel
Microsoft word 98
Netscape Communicator (Er vidst allerede slettet bare ikke i menu)
Stf manager

Er der nogen der ved hvordan jeg sletter dem?

Jeg tror ikke det vil lykkes mig at komme på internettet, da jeg ikke kan
finde en browser, men hvordan skriver jeg et @

Håber nogen kan hjælpe mig

Mvh

Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 22-01-04 20:12

Steen <anders.and@andeby.wd> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg sletter dem?
>
> Jeg tror ikke det vil lykkes mig at komme på internettet, da jeg ikke kan

Tasterne "alt" og " * "(stjerne) giver dig et @
Programmerne sletter du ved at hive de respektive programmapper i
papirkurven.
Og tømme den.

Du kan godt komme på internettet men det er nemmere med et nyere system.

Tag en blank CD med til Herlev på lørdag, så får du et nyere system

MacBrugers workshop på lørdag: http://www.macbruger.dk

M.

Fra : Steen

Dato : 22-01-04 20:36

Hej,

tak, det vil jeg overvejre, hvis jeg kan låne en bil.

skal jeg tilmelde mig nogen steder?
Jeg vil gerne have computeren med, og få lidt hjælp til at installere det og
lære lidt mere.

M.v.h

Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 22-01-04 21:22

> [...]

> skal jeg tilmelde mig nogen steder?
> Jeg vil gerne have computeren med, og få lidt hjælp til at installere det og

Tag du bare maskinen med - har du et netkort til den?

Og du skal ikke tilmelde dig, bare komme i god tid
M.

Fra : Steen

Dato : 22-01-04 21:30

> Tag du bare maskinen med - har du et netkort til den?
>
> Og du skal ikke tilmelde dig, bare komme i god tid
> M.

Jeg kan først komme omkring klokken 15, jeg er på arbejde til 14.

Jeg har muligvis et hurtigere cd-rom drev og en større harddisk på 1.26 Gb.
Er det noget jeg kan tage med og evt. installere, eller skal de være
specielt formaterede til computeren fra starten?

Der sidder et stik, som passer til et netværkskabel, det har været brugt til
at sidde sammen med en anden computer, så jeg regner med det er det.

Mvh

Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 22-01-04 21:53

> [...]
>
> Der sidder et stik, som passer til et netværkskabel, det har været brugt til
> at sidde sammen med en anden computer, så jeg regner med det er det.

Perfekt!
Tag du bare det hele med, men jeg kan ikke love dig, at vi kan nå det
hele........men så kan du blive guidet videre.

Hej fra
Morten
MacBruger, formand
(årligt medlemsskab: 150,-)