Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop tutorials...
Fra : Magnus

Dato : 22-01-04 16:17

Er der nogle som kender nogle gode og overskuelige sider med Photoshop
Tutorials helst på engelsk da min Photoshop CS er på engelsk men også danske
har interesse.

/Magnus

Fra : Tina Thoft Kærsgaard

Dato : 22-01-04 16:26

Hej Magnus

Der findes rigtig mange sider til Photoshop Tutorials.
Nogle af dem jeg bruger meget, er www.prodic.dk og en helt ny side som
hedder www.comigang.dk. Det er godt nok sider på dansk.
Nogle engelske sider kunne være:
http://www.photoshopcafe.com/tutorials.htm
http://www.savva.com.au/forums/savva/forum/portal_content.asp

Men sig til, hvis du ønsker flere......jeg har masser af links....eller bare
prøve at søge på google, du får mange links.

/Tina

Fra : Jesper

Dato : 22-01-04 19:24

> [...]
> Er der nogle som kender nogle gode og overskuelige sider med Photoshop
> Tutorials helst på engelsk da min Photoshop CS er på engelsk men også

Hvis du er villig tilat betale for det, har www.lynda.com noget fint online
video instrukrion. Der er ikke så meget til Photoshop CS, men der er lige
kommet 4 timers video om de nye funktioner, og det meste er alligevel magen
til 7.0 og den er der er mange timers video til.

Videoerne er i fin kvalitet og i 800*600. Du kan se nogle af dem ganske
gratis inden du handler.

Der er mere end du har lyst til at se for 25$ (mener jeg) om måneden.

/jesper

Fra : Martin Poll

Dato : 23-01-04 00:09

Magnus wrote:
> Er der nogle som kender nogle gode og overskuelige sider med Photoshop
> Tutorials helst på engelsk da min Photoshop CS er på engelsk men også
> danske har interesse.
>
> /Magnus

En af mine farvoriter er http://www.good-tutorials.com/ her er ca 1800 så
det skule være nok til week-enden

MVH
Martin Poll

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-01-04 11:11

On Fri, 23 Jan 2004 00:09:22 +0100, "Martin Poll"
<mpoll@FJERRNadslhome.dk> wrote:

>En af mine farvoriter er http://www.good-tutorials.com/ her er ca 1800 så
>det skule være nok til week-enden

Ved I om der også er nogen til Paint Shop Pro ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : enrico

Dato : 23-01-04 16:14

I introduktionen på CD 2 nævnes, at der er mulighed for at købe
(vistnok 40 timers) tutorials til CS hos Adobe.
-enrico

Fra : TheCrow

Dato : 27-01-04 23:26

Hej

Nu har jeg været ved at kigge lidt på saavy.com.au linket og fundet frem til
nogen ret spændende tuts. Problemet er bare at de vil have at man subscriber
på sitet og vil dermed også have penge, lidt noget ged.

Er her nogen der har erfaringer med dem (på sitet) eller kan man finde noget
meget lig andre steder ??

/TheCrow