Andet multimedie
bentjuul 3670
Skal bruge et billede af en hundepote
Fra : Tina Overgaard

Dato : 22-01-04 13:08

Hejsa NG

Jeg søger efter en shape til photoshop af et aftryk af en hundepote? Nogle
som kan hjælpe mig med dette??

Mvh.
Tina

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-01-04 14:34

Tina Overgaard skrev:

> Jeg søger efter en shape til photoshop af et aftryk af en hundepote?

Kan du ikke bruge den der allerede ligger i Photoshop?
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/photoshop/forme_cs.png>

Hvis den ikke helt ligner det du ønsker, så kan den jo ændres helt
efter eget ønske, med vektor-værktøjerne.

Madsen.

Fra : KNL DtP

Dato : 22-01-04 14:35

"Tina Overgaard" <tinaw@linuxnet.nospam> skrev i en meddelelse

> Jeg søger efter en shape til photoshop af et aftryk af en hundepote? Nogle
> som kan hjælpe mig med dette??

Hurtig søgning på google fandt denne:

http://www.bear-tracker.com/dogfeatures.gif

Ved at fjerne bogstaverne, markere den hvide baggrund med tryllestaven,
invertere selectionen og vælge udfyld med sort på et nyt lag, har du et par fine
hundepoter. Ved bagefter at sige Edit > Define Brush kan du stemple med formen.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk