Mail Checker
Fra : kms

Dato : 22-01-04 10:52

Hviket mailchecker prg. fylder mindst i hukommelsen ?

Fra : H@nsen

Dato : 22-01-04 11:04

kms wrote:
> Hviket mailchecker prg. fylder mindst i hukommelsen ?

EZ-pop er godt

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-01-04 15:39

Hej kms, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hviket mailchecker prg. fylder mindst i hukommelsen ?

Jeg kan godt lide Easy Notification.

--
Hygge fra Århus - Rudi
<http://stegen.dk/pclinks1.htm>

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-01-04 22:52

Den 22 jan 2004 skrev Rudi Stegen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg kan godt lide Easy Notification.

Den har også længe været min favorit, men jeg er nu gået over til
http://www.poptray.org/ på grund af mulighederne for regler og
blacklist - og så er den på dansk.

Lars Klintholm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-01-04 23:39

Hej Lars Klintholm, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Den har også længe været min favorit, men jeg er nu gået over til
> http://www.poptray.org/ på grund af mulighederne for regler og
> blacklist

Kan man styre den uden brug af mus?

Grunden til spørgsnmålet er, at jeg ikke personligt har så meget at
bruge filtrene til, da mine almindelige postkasser samt webhotel ligger
hos Tiscali, der har brugerdefinerede filtre på serverne - eksempel
<http://stegen.dk/temp/mail1.gif>.

Men det irriterer mig, at man skal fat musen ved Easy Notification. Og
når en tidligere tilfreds bruger af denne også kan lide Poptray, er
Poptray da værd at kigge nærmere på, hvis man ved denne kan undgå
musebrug.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Lars Klintholm

Dato : 24-01-04 23:01

Den 23 jan 2004 skrev Rudi Stegen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Kan man styre den uden brug af mus?

Desværre, nej

> [...]
> at bruge filtrene til, da mine almindelige postkasser samt
> webhotel ligger hos Tiscali, der har brugerdefinerede filtre på

Jeg synes det er lidt fiksere at have filtrene lokalt. Da jeg har
flere konti hos forskellige udbydere er det nemmest kun at skulle
vedligeholde filtrene et sted.

Lars Klintholm