Andet multimedie
bentjuul 3670
Opgradering af Photoshop fra UK til DK
Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-01-04 09:18

Kan man opgradere en engelsk version 5,5 til en
dansk version 7,0 uden problemer?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-01-04 14:34

Peter Schrøder skrev:

> Kan man opgradere en engelsk version 5,5 til en
> dansk version 7,0 uden problemer?

Ja. Det burde du kunne i hvert tilfælde.

Madsen.

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-01-04 15:55

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja. Det burde du kunne i hvert tilfælde.

Jeg fik et klart nej da jeg forespurgte på en update fra DK 5.5 til UK 6.0.
(Kan ikke udstå at se på en dansk photoshop :) )
En ordentlig forklaring på årsagen fik jeg så desværre aldrig.
Men om det har ændret sig siden skal jeg så ikke kunne sige.

Om det rent teknisk kan lade sig gøre at overbevise eks. en
dansk 7.0 om at ens engelske 5.5 skive er OK har jeg
ingen erfaring med ... Men licensmæssigt var det ikke muligt
dengang i hvert fald.
--
Peter J

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-01-04 16:07

Peter Jensen skrev:

> Jeg fik et klart nej da jeg forespurgte på en update fra DK 5.5
> til UK 6.0.

Jeg var blot ret sikker på at serienumrene ikke fortæller noget om
sprogversionen, men det er muligt at jeg tager fejl. Det er nu nok
klogest at spørge Adobe så.

Madsen.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 23-01-04 08:09

"Thomas Madsen" skrev
> Jeg var blot ret sikker på at serienumrene ikke fortæller noget om
> sprogversionen, men det er muligt at jeg tager fejl. Det er nu nok
> klogest at spørge Adobe så.

Jeg har også fået forskellige oplysninger afhængig
af hvor jeg har spurgt og Adobes hjemmeside er ikke
til megen hjælp. Jeg kryber til korset og skriver til
Adobe.

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-04 08:46

Peter Schrøder <nospample@se> wrote:

> [...]
> af hvor jeg har spurgt og Adobes hjemmeside er ikke
> til megen hjælp. Jeg kryber til korset og skriver til

Hej Peter.

Min første InDesign 1.5 købte jeg på engelsk.

Opdateringen til vers. 2.0 købte jeg på dansk......ingen problemer.

Men om det gælder hele vejen rundt, véd jeg ikke.

Hej fra
Morten