ASUS V - 9950 SE ..VS.. AOpen Aeolus FX580~
Fra : John Nielsen

Dato : 22-01-04 01:06

hejsa ng

jeg skal ud og indvistere i et nyt grafikkort,, og jeg har 2 kort at vælge i
mellem,, det skal være et af de 2..
og nu er det at problemet kommer,, hvilket et af de her kort vil jeg få mest
ud af, hva er bedst,, jeg syntes ikke man kan finde aopens så mange steder,
er det fordi det er nyt eller ved at være forældet,,, jeg spørger jer fordi
jeg ikke lige selv er en ørn til
det, håber der er nogle garvede gutter der kan hjælpe.

hilsen jm

http://english.aopen.com.tw/Products/VGA/aeolusfx5800-dv128.htm

http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=V9950SE/TD/128

Fra : Brian Lund

Dato : 22-01-04 15:19

"John Nielsen" <john.michael.nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fordi
> jeg ikke lige selv er en ørn til
> det, håber der er nogle garvede gutter der kan hjælpe.

Geforce FX 5800

> http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=V9950SE/TD/128

Geforce FX 5900

Det er ikke producenten du skal se på med chippen på kortet!

FX 5900 er den hurtigste af disse 2.

Brian