Hvilke områder skal man undgå i Paris?
Fra : Andrew

Dato : 21-01-04 23:04

Hej

Jeg skal bo og arbejde i Paris det næste ½ års tid, og vil gerne lige høre
jer
herinde om områder i Paris man skal undgå? er der steder med meget
kriminalitet som man skal undgå?

Når jeg skal finde et værelse at bo i er det meget rart at vide hvor man
IKKE skal søge.

Mvh Anders

Fra : Kristian

Dato : 22-01-04 00:32

"Andrew" <andvalenFJERN@post.tele.dk> wrote:
> [...]
>kriminalitet som man skal undgå?
>Når jeg skal finde et værelse at bo i er det meget rart at vide hvor man
Områderne nord og øst for Gare d´Nord og Est , dvs 10,19 og 20 arr
ville jeg anbefale dig at undgå at søge i .

Kristian