Andet multimedie
bentjuul 3670
Opgradering fra Photoshop Elements til Ado~
Fra : Nils F.

Dato : 21-01-04 19:40

Jeg kan ikke se, om Elements kvalificerer til at opgradere til CS-pakken. Er
der nogen her i gruppen, der ved det?

Tak for hjælpen!

Fra : Morten Lind

Dato : 21-01-04 20:08

Nils F. <udsendt@hotmail.com> wrote:

> Jeg kan ikke se, om Elements kvalificerer til at opgradere til CS-pakken. Er
> der nogen her i gruppen, der ved det?
>
> Tak for hjælpen!

Véd det ikke, men er laaaaaangt inde i sjælen overbevist om, at DET kan
du ikke.

Ville du selv gøre det, hvis du var Adobe?

Men du skal naturligvis prøve............hvo intet ..........

M.

Fra : Nils F.

Dato : 21-01-04 20:40

Tak for svaret, Morten. Var jeg ejer af Adobe, ville jeg nu sove ganske
trygt uanset! Jeg har - som bruger - bare ikke lyst til at stå med en pakke,
der ikke kan installeres, fordi jeg har misforstået vilkårene.

Fra : Morten Lind

Dato : 21-01-04 21:35

> [...]

> trygt uanset! Jeg har - som bruger - bare ikke lyst til at stå med en pakke,
> der ikke kan installeres, fordi jeg har misforstået vilkårene.

Det kan jeg sørenmig godt forstå

M.

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-01-04 15:32

On Wed, 21 Jan 2004 19:40:17 +0100, "Nils F." <udsendt@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan ikke se, om Elements kvalificerer til at opgradere til CS-pakken. Er
>der nogen her i gruppen, der ved det?
>
>Tak for hjælpen!

Elements indgår ikke i CS-pakken
http://www.adobe.com/products/creativesuite/main.html