Mail Spamfilter
Fra : Thomas Heinesen

Dato : 21-01-04 18:50

Kære gruppe,

Prøvede at skrive tilsvarende indlæg igår, men finder det ikke og håber
derfor at dette ikke er en gentagelse.

Bruger Mail med osx og er superglad for det program og ikke mindst dets
spamfilter som helt uden fejl frasorterer 50 - 100 spams om dagen. Men
de sidste par dage har den intet sorteret og al post ryger i in-boxen.
Er er noget forklaring på den, noget jeg ikke ved eller har jeg bare
været uheldig. Jeg har naturligvis ikke ændret opsætning eller noget.
Nogen erfaringer?

Pft,
Thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-01-04 21:29

Thomas Heinesen <thohei@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Er er noget forklaring på den, noget jeg ikke ved eller har jeg bare
> været uheldig. Jeg har naturligvis ikke ændret opsætning eller noget.

Spam-mailene er sikkert ændret på en måde, så de ikke opfanges af
filteret. Forleden var jeg ude for det samme. Det viste sig, at de nye
spam-mail var adresseret til min rigtige adresse. I filteret havde jeg
kryds ved, at mail adresseret til mig ikke skulle filtreres fra. Jeg har
fjernet krydset, men det øger naturligvis sandsynligheden for, at
rigtige e-mail ryger i filteret.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 21-01-04 22:02

Henrik Münster wrote:

> [...]
> kryds ved, at mail adresseret til mig ikke skulle filtreres fra. Jeg har
> fjernet krydset, men det øger naturligvis sandsynligheden for, at
Tak, jeg prøver det - og checker filtret.
Thomas