Installation Video->PC
Fra : BVN

Dato : 21-01-04 18:28

Jeg har et NVIDIA GeForce FX 5600 grafikkort med VIVO. Jeg vil gerne
øverføre en videofilm fra min video min PC.

Spørgsmålet er hvordan forbinder jeg min video til grafikkortet. Med kortet
fulgte et stik der deler ud til S/OUT, V/OUT, S/IN og V/IN.

Jeg har et kabel med et SCART-stik som jeg har købt i ALDI. På SCART-stikket
sidder en omskifter mellem IN og OUT, der er 4 udgange i den anden ende af
SCART-stikket med R AUDIO, L AUDIO, S-VHS og VIDEO.

Jeg tror jeg skal sætte omskifteren til OUT, men skal jeg forbinde S-VHS til
S/IN eller VIDEO til V/IN og hvad er forskellen på om jeg gør det ene eller
det andet ?

Hvad med lyden, - skal R AUDIO og L AUDIO forbindes til mit lydkort, eller
kommer lyden med gennem S-VHS til S/IN eller VIDEO til V/IN ?

Skal jeg sætte noget op på min PC eller er det nok at jeg har installeret de
drivere der fulgte med grafikkortet ?

Hvad skal jeg bruge til at se/optage videoen med på min PC ? Med mit
DVD-drev fulgte et program der hedder Pinnacle Studio 8SE, - kan det bruges
?

Håber der er en der gider hjælpe en total Newbie.... på forhånd tak.