Servicemeddelselse: Lola Rent
Fra : Mette

Dato : 21-01-04 16:49

Så kommer den altså igen - på DR1 22.30 i morgen aften - for dem der ikke
fik den set sidst

Fra : Brian P

Dato : 21-01-04 20:32

"Mette" <nospam@hotmail.com> wrote in message
> Så kommer den altså igen - på DR1 22.30 i morgen aften - for dem der ikke
> fik den set sidst

Tak for tippet, og en ubetinget anbefaling herfra!

Fra : Martintl

Dato : 21-01-04 21:17

Glæder mig til at se den - tak for påmindelsen

Mvh
Martin

Fra : Jacob Riis

Dato : 23-01-04 16:55

Mette wrote:
> Så kommer den altså igen - på DR1 22.30 i morgen aften - for dem der
> ikke fik den set sidst

Tak for servicemeddelelsen

Jeg ved ikke helt om det er meningen hvordan man skal forstå de forskellige
handlingsforløb. Men måske er det slet ikke meninge at man skal forstå
det... Det var i hvert fald en flot film.

--
Jacob

Fra : Mr. MC

Dato : 23-01-04 21:00

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

> [...]
> handlingsforløb. Men måske er det slet ikke meninge at man skal forstå
> det... Det var i hvert fald en flot film.

Alle dem i min familie som så filmen kedede sig bravt og nogle opgav at se
den færdig. Jeg så den ikke selv.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 23-01-04 21:13

"Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> skrev:

> [...]
>forskellige
>
>Alle dem i min familie som så filmen kedede sig bravt og nogle opgav at se

Jeg savner selv en mening med den film. Men kedelig er den da i hvert
fald ikke.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-01-04 21:53

Niels Søndergaard wrote:

> Jeg savner selv en mening med den film. Men kedelig er den da i hvert
> fald ikke.

Jeg betragter den bare som en historie i stil med "Sliding Doors". En
"hvad nu hvis?"-historie, hvor forskellige forløb udforskes. Der er
ingen dybere mening, eller nogen huller eller andet.

Men jeg synes faktisk at den var lidt kedelig :)

/David