Bachs Blomstermedicin
Fra : Helle Madsen

Dato : 21-01-04 16:07

Hejsa ng.

Er der nogen af jer der har erfaringer med Bachs blomstermedicin til
kæledyr?? Erfaringer modtages med kyshånd.

Mvh Helle Madsen

Fra : arc@na

Dato : 22-01-04 12:32

"Helle Madsen" <gizmotrold@hotmail.com> wrote in news:400e945c$0$95020
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Er der nogen af jer der har erfaringer med Bachs blomstermedicin til
> kæledyr?? Erfaringer modtages med kyshånd.

Det kan i hvert fald ikke skade... )

arc@na

Fra : Nynne Hansen

Dato : 22-01-04 20:06

Jeg har set det virke fint på både kat og hund

Mvh Nynne

Namasté - I bow to the divine in you.
FJERN DETved privat svar
-------------------------------
This mail and any attachments originate from a system scanned by the
latest available version of Norton anti-virus

Fra : arc@na

Dato : 23-01-04 03:01

"Nynne Hansen" <nynnesenFJERN@DETpost.cybercity.dk> wrote in news:bup6uv
$v6o$1@news.cybercity.dk:

> Jeg har set det virke fint på både kat og hund

En teskefuld torkelevertran i maden virker endnu bedre.

arc@na

Fra : Henton

Dato : 23-01-04 06:46

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Nynne Hansen" <nynnesenFJERN@DETpost.cybercity.dk> wrote in news:bup6uv
> $v6o$1@news.cybercity.dk:

> En teskefuld torkelevertran i maden virker endnu bedre.

Prøv at snakke om noget du har forstand på-
Bachs blomstermedicin virker glimrende på dyr, også på gamle gnavpotter som
dig

---

Fra : Nynne Hansen

Dato : 23-01-04 23:00

> En teskefuld torkelevertran i maden virker endnu bedre.
>
> --
> Med venlig hilsen
> arc@na

Hæ hæ - osse det

Mvh Nynne

Fra : mulberry

Dato : 10-03-04 09:58

"Helle Madsen" skrev d. 21-01-04 16:07 dette indlæg :
> [...]
>
> Er der nogen af jer der har erfaringer med Bachs blomstermedicin til
> kæledyr?? Erfaringer modtages med kyshånd.

Ja, i forbindelse med nytåret. Har haft min kat knap et års tid. Lagde
mærke til at hun reagerede meget frygtsomt på nogle enkelte tyvstart af
fyrværkeri et par uger før nytår, så jeg blev desperat for at finde en
løsning. Jeg prøvede med at afspille noget musik, hvori der indgik
affyrring af fyrværkeri, for at vende hende til det langsomt og
blomstermedicin, jeg fik den der hedder "resue" har senere fundet ud af
at den mod angst, dylægebesøg, etc.ville være bedre. Virkede meget
godt, hvor hun tidligere ville ha løbet i skjul og være overnervøs, var
hun nu rolig, indimellem spinnende og løb ingen steder.

http://www.kandu.dk/