Bruce den Almægtige - DVD kvalitet.
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-01-04 13:33

jeg har netop haft lejet Bruce Almighty og da trailerne i starten kører
tænker jeg på hvor elendige de ser ud, rent teknisk, men da filmen går i
gang er den stort set ligeså elendig - ligner nærmest noget Divx eller
noget! - jeg tjekkede med en af mine egne film som lignede sig selv - er det
bare mig eller er den udlejningsversion ikke afsindigt ringe at se på?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten Bowman

Dato : 21-01-04 14:10

Det ene skal vel passe til det andet

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-01-04 16:01

> Det ene skal vel passe til det andet

mener du så mig eller filmen i sig selv?

Fra : Morten Bowman

Dato : 21-01-04 18:01

On Wed, 21 Jan 2004 16:01:20 +0100, "sniper_Nolight"

>mener du så mig eller filmen i sig selv?

Sig selv

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-01-04 20:42

> Sig selv

Syns ellers filmen er genialt morsom, men kvaliteten er som sagt elendig

Fra : Morten Bowman

Dato : 21-01-04 21:29

On Wed, 21 Jan 2004 20:42:13 +0100, "sniper_Nolight"

>Syns ellers filmen er genialt morsom, men kvaliteten er som sagt elendig

Kan ellers godt li' JC, men det er blevet lidt for forudsigeligt.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-01-04 22:35

> Kan ellers godt li' JC, men det er blevet lidt for forudsigeligt.

ja - det kan der være noget om - det er sjældent at filmen er noget særligt,
men JC i sig selv er altid sjov.

Fra : Thomas

Dato : 26-01-04 01:14

> [...]
det
> bare mig eller er den udlejningsversion ikke afsindigt ringe at se på?

Jeg har lige lånt filmen af min underbo. Jeg har kun lige fået set ekstra
materialet (Da jeg har set filmen før, startede jeg med det) - Og jeg må
ihvertfald sige at kvaliteten af ekstra-materialet er afsindigt dårlig...
Håber selve filmen er bedre... Det finder jeg ud af i morgen, når jeg
ser den...

..Thomas