Religiøs slagtning og ligpleje, nejtak
Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-04 08:06

Slagt i bil, parter på slagteri

Det er værre end dyreplageri - det er dyrt - at aflivning af slagtedyr sker
på slagteriet.

Transport af levende dyr er pjat.

Træk svinet op på lastbilen og lad chafføren sætte boltepistolen mod
hovedet. Selvom han skal besøge snese af produktions-steder, før han kører
svin som lag af lig til slagteriet, er der ingen sundhedsfare ved det.

Straks efter bolte-pistol-aflivningen indsætter chafføren i liget en lille
elektronisk sladre-dims, der ikke kun registrerer ejer, men også temperatur
og tid, så man har tjæk på, at liget ikke har været for længe undervejs i
sommervarme.(Mink slagtes på farmen).

Slagtere havde i fjern fortid monopol på ritualer om offergaver til guderne,
men nu styres vi forhåbentlig af naturvidenskabelig fornuft.

Også vedr mennesker gælder, at ingens følelser vedr dødt kød bør forkæles af
staten. Privatiser nekrofili! Staten skal fordele donor-nyrer til de mest
trængende, hvis ikke der er sagt nej. Obduktion er lægens adgang til
facitliste, om diagnosen var korrekt. Gud er død!. Blasfemi er
afkriminaliseret, og der er rigelig hensyntagen til de salvelsesfuldes sarte
fornemmelser. Undskyld , kære bedemænd, vi kan godt leve uden jer.

Jesus siger da en discipel vil forsinke discipelflokkens arbejde for at
overvære en begravelse "Lad de døde begrave de døde".

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-01-04 10:18

I news:ixpPb.115739$LL6.52346@fe19.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

[ .... ]
> Gud er død!. [ ........... }

Ja ja, det er da godt at du sådan lidt efter lidt bekender din
egentlige kulør.

Efter hånden må det jo nok snart stå de fleste klart at din
"krstendom" grunder sig på at bibelens tekster er forvanskede, Jesu
guddommelighed en snedigt opfunden myte, samt at Gud er død.

Det *ER* godt at blasfemi ikke længere straffes, samt at katolikkerne
ikke længere har myndighed til at udøve inkvissition som i gamle dage,
for så var du jo nok blevet ristet langsomt i eget flommefedt.

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-04 11:12

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote in message
> [...]
> ikke længere har myndighed til at udøve inkvissition som i gamle dage,
> for så var du jo nok blevet ristet langsomt i eget flommefedt.

Du finder ikke en Nietzsche forsker der ikke aner denne præstesøn og hele
hans tænkning for DYBT KRISTEN

Du finder ikke en bibelforsker der ikke mener at præster stadig burde lære
hebraisk og græsk for at gennemskue at oversættelserne er problematiske og
forvanskede

Der er måske blasfemi i at udøve intolerant fordømmende kristendom, men ikke
i noget jeg har skrevet

Grosbøll er ikke min kop te, men jeg er altfavnende kulturkristen, der kan
acceptere hans naturvidenskabelige kristendomssyn og hans læggen vægt på
sønnen mere end faderen

Er kulturkristne mindre kristne end andre? selvfølgelig ikke

Adam Smith liberalister er heller ikke mindre liberale end
Glistrup-liberalister og som KD-leder igår gav gode eksempler på så der der
ikke grundtvigianere der er bedre end andre

Ebbe Kløvedal Reich ser Grundtvig som en Formand Mao allegori
- hvilket Glistrup og jeg også gør

Nogle ser ham som en Marx eller Lenin eller Stauning eller Lincoln allegori

Inkvisitionen er død, tolerancen lever.

Nogle søgte at få netbetjente til at hindre min adgang til visse og dermed
til alle ng dvs skære min elektroniske tnge ud. Men takket være
glistrupister mm er Danmark ikke præget af censurånd så netbetjente har fået
trukket tænderne ud, og kunne ikke hjælpe Falck. Men nu er Falck og jeg
jævnbyrdige legekammerater.

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-01-04 11:48

I news:AfsPb.23029$VG1.9218@fe13.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

> Du finder ikke en Nietzsche forsker der ikke aner denne præstesøn
> og hele hans tænkning for DYBT KRISTEN

Erklære at Gud er død, og så stadig kalde sig kristen? Ja, du er ved
at være temmelig langt ude på overdrevet må jeg sige.

Og det er da totalt irrelevant hvad en Nietzsche-forsker kalder en
præstesøn! Men du mener måske at fordi en ateistisk gudsfornægter er
præstesøn så er han automagisk kristen?

Tja, man skal nu altså høre mangen en særhed inden høreapparatets
batteri er udslukt.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-04 11:22

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-01-04 11:52

I news:UosPb.23047$VG1.16224@fe13.usenetserver.com skrev
Bo Warming en masse ligegyldigt bolte-pistol-aflivningsvrøvl i
dk.livssyn.kristendom

[ klip af ligegyldigt vrøvl ]

Jeg har *tidligere* henstillet til dig om ikke at bruge mit personnavn
i subject-linien.

Vil du godt være venlig at respektere det!

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-04 14:18

> [...]
> i subject-linien.
>
> Vil du godt være venlig at respektere det!

Henstillinger der ikke begrundes, glemmer man nemt. Men jeg beklager
forglemmelsen.

Her uddybning
Dødekult og boltepistol er kristendoms-relevant

Kødkvalitet og slagtemetode

Der er meget snobberi om smag - nogle påstår at fritgående grise har "glad"
smag!

De store slagterier drives rationelt, men burde måske lægge
aflivnings-processen ud til svinefarmene, så transport kan ske billigt i
lag - og uden dyremishandling.

Et problem er at blodet skal løbe af, og det sker bedst når hjertedød ikke
er indtrådt, så man kuldioxid-kvæler dyrene til en grad af bedøvelse og
ophænger dem mens blodet løber af.

Jeg ville tro at moderne robotteknik kunne lade dette udføre i en stor
lastbil og at tryk på grisen kunne fremskynde afblødning, og jeg har aldrig
hørt om kød der havde dårlig smag pga lidt blodrester. Det er vist
feinsmækkeri med snob-overdrivelse.

Der er overtro og tradition i at blodet løber naturligt af - sjæktning og
halal gøres til fornemste religion af de krævesyge, der også vil
propagandere med slør i det offentlige rum. Kravene er endeløse. Vesten bør
være pioner mht rationel slagtning, for selvfølgelig kan det gøres hurtigere
end ved afblødning udført af hjerte og tyngde.

Debat om død er god at blive klog af. Også vedr menneskers transplantationer
behøver vi fri debat og åbenhed, og staten skal ikke have respekt for kød
der ikke kan genoplives - hvis ikke den afdøde har behaget pårørende ved at
underskrive et krav om særbehandling.

Fritgående høns påstås også at smage bedre - men hvis en objektiv og blindet
smagsdommerundersøgelse bekræftede denne tro, ville det have været i
medierne.

---------------------

Det offentlige rum - må alt skiltes med?

Porno i børnehøjde er sjælden og har næppe skadet noget barn. Det er kun
snerper, der gør sag af det.

Lærere og firma-ansatte må - ligesom restaurants-gæster - underkaste sig "
dress code" som chefen finder gavnlig. Han er ansvarlig, og kan fx forbyde
rocker-veste med hagekors - eller kvinders slør/tørklæde.

Ytringsfrihed er retten til at henvende sig til offentligheden med sine
skrift og billed budskaber ved bogsalg, på internet, via aviser, pr radio og
TV og ved møder.

Budskaber på husfacader og anden alfarvej er en ret uvæsentlig gråzone og
det gælder også klædedragt, hvor moden skal være fri legeplads, når du ikke
er i job, hvor hensyn til dette kan være tungtvejende.

Det er let at adskille efter praktiske kriterier , om slør bliver religiøs
propaganda overfor eleverne, som den tilslørede lærerinde skal undervise i
noget andet end religion.

Salgs-job kræver stil - ligesom fine barer kræver slips. Ved demo kan
politiet have brug for at fotografere ansigter, så her må maskering
forbydes. Det er overkommelig rutine for veluddannede myndigheder og skelne
mellem asocial chikane og tilladt ytring,

Ejendomsretten til det som budskaberne hænges op på, skal gives høj
prioritet.

At meninger kan brydes frit, er næsten så vigtigt som, at vi kan trække
vejret - og langt vigtigere end at have elektricitet i hjemmet. Dette sker
især ved skrevne og talte ord - og pladsopfyldende billedsymboler incl TV.
Statiske billeder har hjernevaskens karakter, og er ikke nær så vigtige som
ord , hvis dynamiske budskabs-strøm du selv opsøger.

Fra : JoVe

Dato : 21-01-04 12:13

[...klip...]

> Træk svinet op på lastbilen og lad chafføren sætte boltepistolen mod
> hovedet. --

)
Godt nok er du off topic, men skam få den som idømmer sådant endeligt ???
)

Tag endelig ikke til Tydskland!

Mvh
JV

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-04 14:19

"JoVe" <send_ikke_hertil@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> >

> )
> Godt nok er du off topic, men skam få den som idømmer sådant endeligt ???

Tyskerne er vist ikke meget værre dyrplagere end os.

Offtopic er smagssag

Fra : JoVe

Dato : 21-01-04 14:30

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
[...klip...]

> Obduktion er lægens adgang til
> facitliste, om diagnosen var korrekt. Gud er død!.
> [...]

Hvordan registrerer man at Gud er død??? Kan man i det hele taget opstille
et dødskriterium??? Kan man obducere Gud??? Hvordan obducerer man så Gud???
Hvem skal obducere??? Hvem er lægen??? Hvad er dioagnosen??? Hvad er Gud død
af??? Er facitlisten så blevet Gud??? Jamen, er facitlisten så død???

Lever Bo Warming i det hele taget??? Hvis ja, hvem kan så ud fra
videnskabelige kriterier godtgøre at det tjener noget formål??? Er der ikke
een der har mere brug for hans nyre??? Hvoffe skal B.W. ha lige bestemt den
nyre??? Er der mon ikke en lille muhammedaner der trænger mere til den???

Lad os nu få nogle solide logiske Videnskabelige svar! (Ohhh, hellige
Videnskab - ohh, ohhhhh!) Hvad siger f. eks. Nietsche om de sager???

....eller indse tåbeligheden!

Jørgen Vestergaard

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-04 17:11

"JoVe" <send_ikke_hertil@hotmail.com> wrote in message
> Lever Bo Warming i det hele taget?

Ring 35861000 eller besøg Bjelkes Alle 46, kbhv Nørrebro

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-01-04 17:00

"JoVe" <send_ikke_hertil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ???
> ??? ??? ???
> ??? ??? ???
> ??? ??? ???
>
> ???
> ???
> ???
> ??? ???
>

> ???

Din tegnsætning lader en del tilbage at ønske.

--
-Jens B.

Fra : JoVe

Dato : 27-01-04 20:29

> "JoVe" <send_ikke_hertil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Din tegnsætning lader en del tilbage at ønske.

Åhhh, er du dandsklærer??? D' jo lissom gamle hr Nelager, ham mæ den hæse
stæmme!

Jørgen Vestergaard

PS
Håper dar var ingen nogen stavefajl