OT: Rejse til rummet
Fra : Jimmi W.

Dato : 20-01-04 21:46

Hej alle sammen

Måske lidt OT, og dog??

Hørte engang om et selskab, der arrangerede ture til rummet, men jeg kan
ikke komme i tanke om hvad det hedder.

Nogen der ved???

Det kunne være meget sjovt at følge pris udviklingen.

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 23-01-04 11:27

> Hørte engang om et selskab, der arrangerede ture til rummet, men jeg kan
> ikke komme i tanke om hvad det hedder.

StarTour? Sorry, jeg kunne ikke lade være

Mon ikke det er http://www.spaceadventures.com/ du mener?

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 19:06