Hjælp mod bihuleproblemer
Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 20-01-04 20:19

Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig.
Jeg lider konstant af problemer og betændelse i mine bihuler, primært i
kindbenene, hvilket giver en skrækkelig hovedpine altid. Jeg ta'r vitaminer
og mineraler, snart i flæng og næsespray. Men jeg synes jo ikke det er godt
at være på næsespray og pencillin hele tiden for at holde det nede.
Nogle gange har det været så slemt at jeg ahr troet at det også var
tandpine, men tandlægen siger at der intet er i vejen.... Udover at jeg
stadig, i en alder af 41, har en mælketand, som sidder vældig godt fast
Derudover har jeg haft begyndene mavesår og døjer nu "kun" med en yderst
irritabel tyktarm som giver en frygtelig masse luft i maven. Jeg ta'r "HUSK"
og "Aeropax" dagligt. Hvis jeg intet ta'r for det, får jeg så frygtelige
mavesmerter som lægen betegner som kolik. (Stakkels små børn !!!)
Hvad kan jeg gøre for at slippe for al den luft ???
Prøver at spise varieret men undgår broccoli og løg, da jeg har erfaret at
det giver mange smerter og megen luft.
Gode råd modtages med glæde !

Hilsen
Janne

Fra : arc@na

Dato : 20-01-04 23:02

"Janne & Jens Jørgen Damberg" <damberg@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> ta'r for det, får jeg så frygtelige mavesmerter som lægen betegner som
> kolik. (Stakkels små børn !!!) Hvad kan jeg gøre for at slippe for al

Tre problemer. Du kan nok ikke vente at få løsningen her - i hvert
tilfælde ikke uden at fortælle væsentlig mere om dig selv: Motionsvaner,
tilfredshedsniveau, sygehistorie, hvad laver du? (kemikalier?), etc. etc.

Jeg vil råde dig til - hvis du vil bruge alternativ behandling - at finde
en dygtig kinesisk (!!! Ikke en dansker!) læge/akupunktør (der er nogen i
Kbh., sikkert også i Århus og andre steder) og få hele systemet
kontrolleret igennem.

Jeg gætter på, at der skal en livsstilsændring til, men det er jo svært
at se ud fra dit brev alene.

arc@na

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 23-01-04 09:14

Hej Janne
"Janne & Jens Jørgen Damberg" <damberg@adslhome.dk> wrote in message
> Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig.

Vi ser ad.
> [...]
> tandpine, men tandlægen siger at der intet er i vejen.... Udover at jeg
> stadig, i en alder af 41, har en mælketand, som sidder vældig godt fast

Prøv med zoneterapi, eller healing. men også dine tanker - bihulebetændelse
kommer ofte når tankerne kører i ring.

> [...]
> Hvad kan jeg gøre for at slippe for al den luft ???
> Prøver at spise varieret men undgår broccoli og løg, da jeg har erfaret at

Mon ikke dit tarmsystem, har lidt under alt det pennicilin og anden medicin
du indtager.

Hvis du er interesseret i at se på, hvordan du selv kan ændre din situation,
kan du maile mig direkte - ved at ersatte spam med jomfru

> Hilsen
> Janne

Kærlige hilsner
J¤mfruen)