Bedesteder på nettet
Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 20-01-04 17:10

I forbindelse med udarbejdelsen af en surfguide til www.religion.dk vil
jeg lige spørge jer, om I kender nogle gode "bedesteder" på nettet. Jeg
tænker på sites såsom www.bedeemner.dk - både danske og internationale.

Endvidere vil jeg spørge, om der er nogen iblandt jer, der har gjort
brug af sådanne sites? I så tilfælde vil jeg meget gerne høre fra jer
enten her på gruppen eller på email:
christina(snabel-a)egholm(punktum)net.

(Jeg sørger selvfølgelig for at eventuelle svar forbliver anonyme, hvis
jeg bruger jeres oplysninger i surfguiden.)

Mvh.
Christina

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 20-01-04 18:05

Kære Christina,
Du kan jo se dig lidt omkring på min side. Under linket KIRKE er der en del
om bøn - med links.

Venlig hilsen Dikte
---
http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 20-01-04 19:04

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev...

> Du kan jo se dig lidt omkring på min side. Under linket KIRKE er der
en del
> om bøn - med links.

Herligt!
Vil det være ok med dig, at jeg også linker til din surfguide om børn og
bøn?

Mvh.
Christina

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 20-01-04 19:25

"Christina Puhakka Egholm" <find.adressen@andetsteds.dk> skrev i en
meddelelse news:bujqg1$me9$1@sunsite.dk...

> Herligt!
> Vil det være ok med dig, at jeg også linker til din surfguide om børn og
> bøn?

Det må du gerne - reklame for min side er altid godt. Før eller siden MÅ der
da være en eller anden, der kommer ind på siden og får øje på mine
kvaliteter, så jeg kan få mig et fornuftigt job *G*

Venlig hilsen
Dikte
---
http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/