OS X program T68i
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 20-01-04 15:06

Hej!

Jeg savner et program som kan overfører div filer til min Sony Ericsson T68i

http://www.macmedia.sk/index.htm
PhoneAgent til Apple Macintosh and Sony Ericsson T610, T616, Z600
(OS X) har alle de funktioner som jeg søger, men er som i kan se ikke
til min T68i.

Er der nogen som ved om der findes et lign. program til T68/ T68i og OS X

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 20-01-04 15:29

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> til min T68i.
>
> Er der nogen som ved om der findes et lign. program til T68/ T68i og OS X

Hvad med Mac OS X? I bluetooth menuen findes der et menupunkt der hedder
"Send arkiv...". Jeg sender billeder til min palm på denne måde.

Ellers kan du jo prøve EricssonClient:
<http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/EricssonClient/index.htm
l>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten

Dato : 20-01-04 18:16

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Er der nogen som ved om der findes et lign. program til T68/ T68i og OS X

Jonas Salling er din ven: Ericsson Client

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Michael Holm

Dato : 20-01-04 20:10

> [...]

> til min T68i.
>
> Er der nogen som ved om der findes et lign. program til T68/ T68i og OS X

udover det de andre har svaret, så husk at AdressBook (OS X's egen) kan
du også skrive og modtage sms'er fra :)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 22-01-04 02:40

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> udover det de andre har svaret, så husk at AdressBook (OS X's egen) kan
> du også skrive og modtage sms'er fra :)

Er der nogen mulighed for at ændre i opsætning for sms-afsending? Jeg
synes det er rigtigt irreterende at man ikke kan slå til at få
bekræftelse på at beskeden er kommet frem og om beskeden overhovedet er
blevet afsendt.

~ Jørgen

Fra : Michael Holm

Dato : 22-01-04 18:56

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> [...]
> synes det er rigtigt irreterende at man ikke kan slå til at få
> bekræftelse på at beskeden er kommet frem og om beskeden overhovedet er

desværre, det er lidt irriterende at man ikke kan se den ligger i sendte
sms'er, men det virker :)

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 23-01-04 15:06

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> desværre, det er lidt irriterende at man ikke kan se den ligger i sendte
> sms'er, men det virker :)

Ja, det er lidt irreterende, men det mest irreterende er at den ikke
melder fejl hvis beskeden ikke bliver sendt - den bliver heller ikke
gemt i "ikke afsendte", så medmindre man er sikker på at sms beskeder
_altid_ bliver sendt, så er det umuligt at vide om beskeden faktisk
bliver sendt. Det kunne være fedt hvis der var en indstillingsfil et
eller andet sted man kunne rode lidt i.

~ Jørgen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 20-01-04 22:25

Henry Lerche Madsen wrote:

Tak for svarene, jeg ser på sagerne, når min PB kommer tilbage fra
repr... suk...suk...