Problem med Denver DDP-500
Fra : Tommy

Dato : 20-01-04 10:39

Hej!

Jeg har her i lørdags investeret i sådan en Denver DDP-500 fætter.
Efter et par fejl fra min side fik jeg den til at virke og den
fungerede glimrende lige til igår aftes. Midt i en samtale holdt den
op med at virke. I displayet står der "Range Out". Fint nok tænkte
jeg. Den kan nok bare ikke sende igennem så mange mure. Men selv om
jeg sætter håndsættet tilbage i basen står der stadig Range Out. Jeg
har forsøgt alt (tror jeg) for at få den til at virke igen. Har haft
begge dele slukket. Har forsøgt at få håndsættet "subscribed" til
basen igen (uden held) og har i det hele taget søgt hele manualen
igennem for at finde ud af hvorledes jeg kommer videre. Jeg kan ikke
engang resette basen idet håndsættet SKAL have kontakt til base for at
det kan gøres og jeg har forsøgt at få håndsættet "subscribed" til
base 1 til 4. I alle tilfælde søger den efter basen men finder den
aldrig.

Nogen ideer til hvad problemet kan være? Eller skal jeg bare aflevere
skidtet tilbage igen? Det ærgrer mig noget idet jeg synes det er et
fint lille sæt. God lyd og pænt udseende og det fungerede glimerende
lige til ovenstående problem dukkede op.

Hjælp? :)
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582