Hvordan emailer man en komplet html side ?
Fra : blackfemales@nicetom~

Dato : 21-04-01 16:31

Er der nogle dygtige folk der ved hvordan man emailer en komplet html side til
modtageren ?

(Html filen med links til medsendte filer skal vises i mailklienten hos
modtageren. Problemet består således IKKE i at få emailet en hel folder pakket
med ZIP m.v., men at sende en avanceret email).

Problemet ER at de indsatte GIF filer samt øvrige linkede filer ikke medsendes.
Det er kun selve HTML siden der sendes. Hvis jeg emailer hele folderens indhold
så vises det kun som attachments hos modtageren – og ikke som ønsket en flot
email i stil med dem man ser i web browseren.

Jeg ville gerne kunne forfatte et brev med billeder, lyd og links til PDF filer
f.eks i Frontpage, Word, Outlook eller andet egnet program.

Jeg har forsøgt følgende:

at benytte file\send kommandoen i Frontpage2000 som har html siden åben og
viser hele molevitten rigtigt i preview.

at benytte Word2000 som html editor for Outlook2000.

Hvorledes kan man linke til de vedhæftede filer, hvis man sender HTML siden og
vedhæfter kildefilerne for linkene ?

Hvis jeg lægger HTML filen sammen med gif filerne m.v. i Template folderen for
Word2000, så kan jeg åbne Word og vælge file\new og vælge HTML filen og nu
indlæses alt korrekt i Word og jeg kan sende det komplet ved at benytte Send
to. Men jeg kan jo ikke hver gang smide 20 nye filer ned i template folderen,
der må være en rigtig løsning ?

Jeg har på et tidspunkt modtaget en email der tydelig vis var lavet i HTML og
det så kanon ud og der var lyd på. Det var således kun een fil jeg modtog. Er
der nogen der ved hvordan man gør ?

--
Get your firstname@lastname email for FREE at http://Nameplanet.com/?su

--
Posted from mail@mx1.nameplanet.com [213.203.30.51]

Fra : Peter Skat

Dato : 10-10-01 14:45

wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> det så kanon ud og der var lyd på. Det var således kun een fil jeg modtog. Er

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne