Æbler
Fra : Morten Lind

Dato : 19-01-04 21:09

Hej....og god aften

Jeg har (forgæves) ledt efter Apples logoæbler i de forskellige farver,
de gennem tiden har optrådt i, men kan kun fået fat i det røde....I en
ordentlig kvalitet.

Er der én af Jer, der tilfældigvis har de andre liggende?

Det stribede, det blå, det hvide, det grønne og er der ikke også et
stållook?

Hej fra
Morten, der skal bruge farverne til lagkager på lørdag

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-01-04 21:27

Morten Lind - fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com on 19/01/04 21:09
wrote:

> [...]
>
> Er der én af Jer, der tilfældigvis har de andre liggende?
>
> Det stribede, det blå, det hvide, det grønne og er der ikke også et

Prøv at kigge her:

http://www.logo.nino.ru/

--
/peter

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 19-01-04 21:25

fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com (morten lind) writes:
> [...]
>
>--
>[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]
Du mangeler en evne til at spørge dem, der er lige ved siden af dig

Hej Morten, Jeg har masser af æbler. Henrik har stålæble, da det er brugt
på vores nye folder.
ævlede hilsner fra Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
"lær mere om fotografering, men kun for sjov"

Fra : Morten Lind

Dato : 19-01-04 21:49

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> ævlede hilsner fra Hanne
>
> ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
> "lær mere om fotografering, men kun for sjov"

Hæ, hæ......Hanne.......så send mig dem dog, søde Hanne...
Knus
Morten

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-01-04 03:23

Hej Hanne

Gider du ikke osse ævle dem sammen i en enkelt ævlefil og sende dem til
mig? - de må gerne være i ævle formattet JPEG.. - send bare til min
netscape adresse - men hussk at fjerne stopklodsen.

I øvrigt så har jeg et blåt ævle i ikonformat til OS 9..

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-01-04 22:21

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> stållook?
>
> Hej fra
> Morten, der skal bruge farverne til lagkager på lørdag

Du kan også bare gå på google.com og søge under billeder, så dukker der
vel en 500 - 600 versioner op.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 19-01-04 22:29

> Du kan også bare gå på google.com og søge under billeder, så dukker der
> vel en 500 - 600 versioner op.

der har jeg da været, Jesper...
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 21-01-04 07:27

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> der har jeg da været, Jesper...
> M.
Hej Morten.

Prøv her: http://www.xicons.com/
Her kan jeg næsten altid finde det jeg leder efter
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 21-01-04 11:38

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Hej Morten.
>
> Prøv her: http://www.xicons.com/
> Her kan jeg næsten altid finde det jeg leder efter

Tak Lone.......men jeg har fundet/fået dem for læææææææææænge
siden......mindst to dage siden.....*GG*

M.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-01-04 06:19

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> writes:
> [...]
>netscape adresse - men hussk at fjerne stopklodsen.
>
>I øvrigt så har jeg et blåt ævle i ikonformat til OS 9..

Det gider jeg godt, men da jeg desværre har dem lidt spredt på gamle
mac'er og diske, gad jeg ikke lede efter så mange, da jeg kom i tanker om
at til det brug Morten, skal bruge dem til, Så er det smart at i
Illustrator skrive æble , alt+§ = ?
Derefter kan man forstørre det og farvelægge det. Skal man bruge det til
noget andet, kan man jo arbejde videre i PhotoShop.
Men jeg kan godt samle nogle sammen efterhånden og smide dem i en mappe og
sende til dig.
venlig æblehilsen Hanne

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-01-04 15:48

Hej Hanne

Det haster ikke, så gør det bare en gang du får tid...
mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>