Udløsning og orgasme
Fra : Michael-7500

Dato : 19-01-04 20:54

Har diskuteret lidt med kæresten omkring subj. Kan begge køn få begge dele,
eller som jeg (sikkert forkert) tror, mænd får udløsning og kvinder får
orgasme.

Hmm.....ikke spor for sent at få det mysterium løst når man _har_ rundet de
30.... )

Mvh
Michael

Fra : J. G

Dato : 19-01-04 21:48

Hvis du får orgasme som mand er du ikke i tvivl ... det snurrer helt ud i
dine finger og tær ...
jeg kan godt få det når min kone slikker mig til udløsning/orgasme ....
JG

Fra : Morten

Dato : 19-01-04 20:55

> [...]
> orgasme.
>
> Hmm.....ikke spor for sent at få det mysterium løst når man _har_ rundet

Jeg er da af den overbeviselse, at mænd også får orgasme - jeg er da ret
sikker på at de strømme af velvære jeg føler er orgasme. Den hænger tit
sammen med udløsning, men mænd kan godt få en udløsning uden orgasme, og
angiveligt også orgasme uden udløsning - dette har jeg dog ikke prøvet.

Om kvinder kan få en udløsning ...... Nogen siger ja, andre nej. Der er
endda film tilegnet denne egenskab, men efter at have set et utal af dem,
kan jeg konstatere at de fleste af scenerne er opstået ved at der bliver
sprøjtet noget væske op i missen, som pigen så presser ud bagefter. Der er
dog nogle enkelte piger, hvor det lader til at være muligt. Prøv at søge
under "gushing" eller "female ejaculation" på nettet.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-01-04 23:46

Morten wrote:

> til at være muligt. Prøv at søge under "gushing" eller "female
> ejaculation" på nettet.

"squirt" er et bedre søgeord.

Mark

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-04 07:48

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> "squirt" er et bedre søgeord.

Vigtigst ved kvindeorgasmen er hvad der sker mellem ørerne hos m og k
-------------------
Sexlivet er i sig selv bedøvende ligegyldigt. Og selv om orgasme
kan være meget spændende, så er den hurtigt overstået. Det, mennsker bør
søge hos hinanden, er hensynsfuldhed, omsorg, poesi og ømhed – først og
sidst. Elsa Gress

Sæd får succes hvis kvinden får orgasme. To engelske biologer, Robert Baker
og Mark Bellis, har opdaget, at hvis kvinden får orgasme lige før eller
inden for 45 min. efter mandens udløsning, beholder hun langt mere sæd inden
i sig, end hvis hun ikke havde fået orgasme. Forsøgene viser, at i de
perioder, hvor kvinden er utro, beholder hun mindre sæd fra sin
hverdags-partner inden i sig. Under stævnemøder med elskeren får hun
derimod hyppigere orgasme. De engelske forskere mener derfor, at orgasmen er
kvindens ubevidste middel til selv at vælge, hvem hun vil besvangres af.
Den amerikanske forsker Stephen Jay Gould mener, at kvinders orgasme har
lige så stor en funktion som mænds brystvorter og en blindtarm.
Illustreret Videnskab nr. 10/96.p26

Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes værdiskala
langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party eller ved
at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther Vilar

One orgasm in the bush is worth two in the hand. Graffiti

Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi. Demokritus

For hvis hun begynder at sige sandheden, skrumper sikkelsen i spejlet ind;
hans livsduelighed formindskes.
Hvordan skal han blive ved at dømme, bringe kultur til de infødte, give
love, skrive bøger, klæde sig ud og holde taler ved middagsselskaber,
medmindre han kan se sig selv i dobbelt størrelse ved morgenmaden og
frokosten?Virginia Woolf citeret af H Lerner i Kvinders selvbedrag 1929

Bortset fra kønsorganerne, de sekundære kønskendemærkers og orgasmens
særpræg findes der ingen virkelige forskelle mellem mand og kvinde. Kate
Millett

Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne for "dionysiske
zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria Damsholt

Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa Gress

Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes værdiskala
langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party eller ved
at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther Vilar

Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme. Før man binder
sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at man er villig til at
reservere f. eks. juni måned, og at man får smørrebrød bragt ind. Bruce
Jay Friedman

Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i længden,
er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for more? Sir Charles
Sedley

We don’t love a woman for what she says, we like what she says because we
love her. Andre Maurois

Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til at elske.
Ninon de Lenclos

Fra : ulla

Dato : 19-01-04 23:16

Kvinder kan sagtens få udløsning, eller rettere sagt "våd orgasme".. Som
udløses ved stimulation af G-punktet.. Væsken er klar, og smager salt, og er
altså ikke tis
Taler af egen erfaring....

Fra : Steen Madsen

Dato : 19-01-04 23:48

Netop G-punkt som ulla så fint skriver om er jo et område der nyder stor
stimulains når kvindes tages bagfra hvis man som fyr lige forstår at hæve
sig lidt--mere vigtigt at ramme ydervægge fremfor at banke den i bund så man
presser hendes livmoder op i hendes hals selvom det lyder som om hun nyder
det-- men sandhenden er jo bage at hun er ved at kvæles fordi hendes lunger
presses sammen og dermed ikke kan indeholde nær så mange liter luft.

Fra : Piotr

Dato : 19-01-04 23:46

> Har diskuteret lidt med kæresten omkring subj. Kan begge køn få begge
dele,
> eller som jeg (sikkert forkert) tror, mænd får udløsning og kvinder får
> orgasme.

Du kan som man godt få orgasme, uden udløsning. Det kræver at du træner en
muskel op (Kender desværre ikke lige navnet på den), og træner noget teknik.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0062513362/qid=1074552343//ref=sr_8_xs_ap_i0_xgl14/103-8118669-7531827?v=glance&s=books&n=507846
En af mange bøger på emnet.