Log in og rediger en html side. (hjemmesid~
Fra : Søren Kristoffersen

Dato : 19-01-04 19:31

Hej alle sammen

Jeg har fået til opgave at lave en hjemmeside hvor, man kan logge
sig ind fra selve hjemmesiden og ændre tekst og billeder uden at
skulle ind i HTML teksten!
Der er kun tale om en enkelt html side.

Kan dette lade sig gøre.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 19-01-04 19:48

"Søren Kristoffersen" skrev
> Jeg har fået til opgave at lave en hjemmeside hvor, man kan logge
> sig ind fra selve hjemmesiden og ændre tekst og billeder uden at
> [...]

ja det kan det men du skal bruge noget serverside asp, php osv. til det

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Søren Kristoffersen

Dato : 19-01-04 20:27

pepss wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Søren Kristoffersen" skrev

> ja det kan det men du skal bruge noget serverside asp, php osv. til det

Er der så nogen der har noget asp kode jeg kan tilpasse til det jeg skal
bruge det til, eller ved hvor jeg kan finde det, så må I meget gerne
kontakte.

Der findes ikke en mere simpel måde vel, for det bliver vel rimelig
omfattende.
Jeg har kun kigget på begyndelsen af en begynderbog om asp, så det er ikke
lige det der er min stærkeste side.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-01-04 20:56

"Søren Kristoffersen" <xice@xice.dk> skrev

> [...]
> omfattende.
> Jeg har kun kigget på begyndelsen af en begynderbog om asp, så det er ikke

Du skal nok satse på et CMS-system. Det er specielt lavet til formålet.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Daniel Skov Jensen

Dato : 19-01-04 21:25

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Søren Kristoffersen" <xice@xice.dk> skrev

> Du skal nok satse på et CMS-system. Det er specielt lavet til formålet.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://www.hjemmesideskolen.dk - http://www.html-faq.dk
> http://hjem.get2net.dk/egin

Ikke for at blande mig alt for meget, men jeg kunne også godt kunne tænke mig
at vide hvordan man gør det. Så derfor vil jeg godt lige vide hvad hvor man
kan finde et CMS-system.

Venlig Hilsen Daniel

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 20-01-04 09:19

> Ikke for at blande mig alt for meget, men jeg kunne også godt kunne tænke
> mig at vide hvordan man gør det. Så derfor vil jeg godt lige vide hvad
> hvor man kan finde et CMS-system.

http://www.la-grange.net/cms er et fint sted at starte.

Morten

--
Dagens undskyldning: "Dumb terminal"

Fra : Daniel Skov Jensen

Dato : 20-01-04 16:24

Morten Winkler Jørgensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> http://www.la-grange.net/cms er et fint sted at starte.
>
> Morten
>
> --
> Dagens undskyldning: "Dumb terminal"