Vyber interface
Fra : Kristian

Dato : 19-01-04 19:18

Hej NG

er der noge som har erfaring med hjemme byg interface til en Vyper?

Kristian

Fra : Tigeren

Dato : 19-01-04 19:49

Hvad med denne her...

http://insel.heim.at/malediven/350052/suunto_e.htm

http://www.geocities.com/scubadiver_roli/english.html

Her er også lidt
http://www.scubaboard.com/showthread.php?threadid=36426&s=5f891bfb8aee1a02647794cc232cba86

Mvh

Lasse
Goplerne

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-01-04 20:24

> er der noge som har erfaring med hjemme byg interface til en Vyper?

I forbindelse med at jeg lavede dette projekt: www.hfk.dk/logbook har flere
brugere gjort opmærksom på at de hjemmebyggede interfaces fungerede fint for
dem. Jeg er dog ikke nærmere klar over hvilke af de forskellige diagrammer
de brugte.

Vyper er vistnok identisk med stinger/mosquito/d3 og det er disse
dykkercomputere som disse brugere har anvendt.

Mvh.
Jesper Juul Pedersen

Fra : René Rye Larsen

Dato : 19-01-04 20:39

Ja, det har jeg - lidet informativt, men med udgangspunkt i de links der
er præsenteret i forrige posting.
Som et alternativ, såfremt du ikke vil b*tt f*ckes af Suunto for et par
level shiftere, og ikke gider at bygge selv, så har følgende link været
bragt tidligere:
http://www.deepdive.dk/interface.asp
/René

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 21:37

Hejsa

Dette interface kan anbefales. Jeg bruger det, dog i en lidt speciel
version - nemlig med to serielle stik. En der kan bruges til en PC og
en der kan bruges til en Palm Hot-Sync. kabel.

Den til PC'en bruges selvfølgelig sammen med Suunto's software, mens
den til Palm'en bruges til et software der findes på
http://www.aquadivelog.org/divelog.html. Et godt lille program til
Palm'en som gør PC'en overflødig i denne sammenhæng.

/Rene B. Laursen