Skærme
Fijala 3554
Hvad mener i om denne TFT
Fra : Hugo

Dato : 19-01-04 17:37

Har kigget på denne fladskærm:
http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=49796

Di-fusion EA17 - flad skærm - TFT - 17"

Der er dog ikke DVI i den og kan ikke rigtig finde noget om den er med S-IPS
eller bare IPS panel.

Er det en skræm i vil anbefale.?? Skal bruges til spil primært..

--
/Brian Nørrelund Andersen
Automatikfagtekniker

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 19-01-04 19:00

> Der er dog ikke DVI i den og kan ikke rigtig finde noget om den er med S-IPS
> eller bare IPS panel.

Man bliver ikke meget klogere angående paneltype ved at læse på
producentens HP: http://www.difnordic.com/Marketing/PDF/EA17.pdf

> Er det en skræm i vil anbefale.?? Skal bruges til spil primært..

14ms lyder jo meget godt..

Jeg vil foreslå at du ringer til:
Daniel Grønbek
Nordic Sales Manager, Di-Fusion Monitors
Tlf: 6167 6749

--
Regards
Simon Walther-Larsen

Fra : Hugo

Dato : 19-01-04 21:40

Simon Walther-Larsen wrote:

> Man bliver ikke meget klogere angående paneltype ved at læse på
> producentens HP: http://www.difnordic.com/Marketing/PDF/EA17.pdf

Ja der havde jeg også prøvet at kigge, men ja uden held..

> 14ms lyder jo meget godt..

Ja det var også det der tiltalte mig, men ved ikke helt, for den har jo ikke
DVI men ved ikke om det har den store betydning...

> Jeg vil foreslå at du ringer til:
> Daniel Grønbek
> Nordic Sales Manager, Di-Fusion Monitors
> Tlf: 6167 6749

Ja det vil jeg så prøve, og se om de her gider og oplyse det. Ringede til
Acer support, men de ville ikke oplyse noget om deres skærme. Han sagde at
de ikke lige frem pleje at "røbe" hvad de var bygget med.. (S-IPS eller
IPS). Meget mærkeligt.. Så det gik jeg aldrig afvide..

Fra : TBC

Dato : 01-02-04 04:54

"Hugo" <Streamer@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det var også det der tiltalte mig, men ved ikke helt, for den har jo
ikke
> DVI men ved ikke om det har den store betydning...

Hvis du er ude efter en skærm uden afgørende svage led, så må du
nødvendigvis finde en med DVI indgang.

DVI har stor betydning for præcision og "støj" fra især A/D konverteringen.
Sørg for at fodre en digital skærm med et digitalt signal, for at opnå det
bedste resultat.

TBC