PhP/mysql kendere her ?
Fra : Tom

Dato : 19-01-04 14:13

Jeg har et problem, som nogle herind måske kunne hjælpe lidt med !
Jeg er faldet for SPIP CMS systemet, som jeg rigtigt gerne vil have til at
spille...
Det ser bare ikke ud tilat jeg kan få det "igang"..Planen er at køre det på
en Panther server, der sagtens kan køre det...
Men der er åbenbart et eller andet jeg gør galt !?
Fik postNuke op og køre helt uden problemer..
Tom
Vil gerne maile et par konkrete sp her eller direkte !
Til dig hvis du kan hjælpe..

<Spip.net>

Fra : Jonas Voss

Dato : 19-01-04 14:39

In dk.edb.mac, nospam@fakemail.dk wrote:

> Vil gerne maile et par konkrete sp her eller direkte !
> Til dig hvis du kan hjælpe..

Du får nok mere ud af at spørge i PHP- og Databasegrupperne:

Men prøv bare med et konkret spørgsmål til mig på:

   usenet snabel-a verture prik net

Så skal jeg se hvad jeg kan gøre i aften.

BOFH-excuse: CD-ROM server needs recalibration