Brugte materialer
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-01-04 00:47

Er det lovligt i denne gruppe at tilbyde brugte byggematerialer til gratis
afhentning?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-01-04 02:30

Erik Ginnerskov wrote:
> Er det lovligt i denne gruppe at tilbyde brugte byggematerialer til gratis
> afhentning?

Nej. Køb, salg, bortgivning og lignende er ikke velset.

Til din orientering findes der nogle sider som fortæller om hvad de
enkelte grupper drejer sig om.

F. eks. her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.hus-og-have

Der kan du læse dette:

3.1 Fundats - Der ønskes:
Udveksling af ideer, erfaringer og henvisninger for
"gør-det-selv-folket" omkring nyinstallationer, anlæg,
vedligeholdelse og reparationer af hus og have.

Råd om nytte- og prydplanter ude og inde.

3.2 Ønskes ikke:
Køb og salg henvises til dk.loppemarked.
(Udveksling og bytte af planter, frø, aflæggere og
lignende er dog tilladt.)

-------
Der har været diskussion om hvorvidt at give noget væk går ind under køb
og salg.
Det har de der ville gøre som du, ikke altid været enige i....
Men det mener jeg er tilfældet.

Altså: find en gruppe der hedder dk.marked.xxx

Se f.eks. her: http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked.privat
(Kommerciel handel har sine egne grupper.)

Brug iøvrigt lidt tid på at læse lidt på www.usenet.dk siderne. Der står
mange gode informationer.!

Mvh. Jørgen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-01-04 14:24

"Jørgen Rasmussen" <joergen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev

> Nej. Køb, salg, bortgivning og lignende er ikke velset.

OK, jeg ville hellere spørge først frem for at gøre mig upopulær. Jeg finder
et bedre sted.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 20-01-04 02:24

<snip>

> OK, jeg ville hellere spørge først frem for at gøre mig upopulær. Jeg
finder
> et bedre sted.

<snip>

Prøv evt. news:dk.marked.privat.hus-og-have

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus