Arhhhhh
Fra : news1filter@dk2net.d~

Dato : 06-01-01 18:03

Nu har jeg efterhånden brugt VB så længe, at jeg er ved at blive
sindssyg over en mindre detalje.

Det går ud på at alle keywords bliver skrevet med stort startbogstav.
Er der mulighed for at slå det fra på en eller anden måde. Debatten om
det er den rigtige måde at skrive kode på, tager vi en anden dag ;)

Men hjælp mig med at få f.eks. "Dim" --> "dim".

På forhånd tak.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-01-01 13:37

<news1filter@dk2net.dk> wrote in message
> [...]
> det er den rigtige måde at skrive kode på, tager vi en anden dag ;)
>
> Men hjælp mig med at få f.eks. "Dim" --> "dim".

Sådan lige umiddelbart kan det ikke lade sig gøre
Uppercase er en del af "Intellisense"

Hvis du er ude efter sligt, så kalder det næsten på en ektern editor

mvh/Peter Lykkegaard